نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 11 مرداد 1396
ساعت 15:35

گیم‌پلی محتوای اضافی Name of the Tsar بازی Battlefield 1

0 از 5

گیم پلی DLC آینده بازی Battlefield 1 با عنوان Name of the Tsar

گفته می‌شود DLC آینده بازی Battlefield 1 با عنوان Name of the Tsar یکی از بزرگترین و گسترده ترین DLC های این بازی هم از لحاظ حجم و هم از لحاظ محتوای سلاح ها و خودروهای موجود در آن، خواهد بود.

این ویدئو با نمایش Fedorov Avtomat آغاز می‌شود. اسلحه Fedorov Avtomat کاملاً اتوماتیک و به 2 نوع مختلف است: Trench و Optical. این اسلحه سرعت آتشباران 450 RPM و خشاب 25 تایی دارد. اسلحه Avtomat مانند یک AR مناسب، دارای لگدزنی (لگد زنی تفنگ) عمودی بسیار خوب است. در نتیجه برای بردهای نزدیک تا متوسط بسیار مؤثر است.

اسلحه General Liu Rifle به صورت تک گلوله ای می‌باشد که به 2 نوع Factory و Storm موجود است. هیچ یک از دو نوع آن نور و روشنایی ندارند. این اسلحه برخلاف اسلحه Fedorov به صورت clip-fed است.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه Name of the Tsar تعیین نشده است اما شواهد حاکی از آن است که احتمالاً در این ماه عرضه می‌شود.

بازی Battlefield 1 کاری از استودیوی EA DICE در اواخر سال 2016 عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است. این بازی در ژانر شوتر اول شخص و مد تک نفره و چندنفره طراحی شده است.

قرار است استودیوی DICE چهار محتوای قابل دانلود برای این بازی عرضه کند. تا کنون یکی از آنها با عنوان They Shall Not Pass عرضه شده است. هم اکنون منتظر عرضه In the Name of the Tsar هستیم و بعد از آن هم قرار است محتوای Turning Tides و همچنین Apocalypse ارائه گردند.

هم اکنون می‌توانید ویدئوی مربوط به Name of the Tsar را مشاهده نمایید:

م.حافظ | اخبار | 02/08/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.