نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 30 مرداد 1396
ساعت 14:19

مایکروسافت بیش از 100 بازی بهبودیافته برای Xbox One X معرفی کرد

5 از 5

مایکروسافت بیش از 100 بازی بهبودیافته برای Xbox One X معرفی کرد + نگاهی کوتاه به اتفاقات کنفرانس

طی کنفرانس دیشب Xbox در نمایشگاه گیمزکام، مایکروسافت اطلاعاتی از بازی‌های بهبود یافته کنسول Xbox One X منتشر کرد. در این کنفرانس، مایکروسافت بیش از 115 بازی ارتقا یافته را برای کنسول جدید خود معرفی نمود. بازی‌هایی مثل    Halo 5, Dishonored 2, Halo Wars 2, Killer Instinct, Resident Evil 7, Gears of War 4, Rime, Star Wars Battlefront II, Project CARS 2, Ghost Recon: Wildlands, Smite, Rocket League, Assassin's Creed Origins, Ark Survival Evolve و .... که می‌توانید لیست کامل آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید.

این شرکت در کنفرانس خود چند عنوان جدید را معرفی کرد که از سخت‌افزار Xbox One X هم استفاده خواهند کرد. از جمله این عناوین می‌توان به بازی جدید استودیو Frontier Development با نام Jurassic World Evolution اشاره کرد که بر اساس فرانچایز این فیلم و با همان استایل پارک‌تفریحی توسعه می‌یابد. اعلام شد که این بازی در تابستان سال 2018 روانه بازار خواهد می‌گردد. (لازم است اشاره کنیم که این عنوان برای PS4 و PC هم عرضه می‌شود) مایکروسافت در ادامه وجود نسخه Special Edition بازی ReCore را تایید کرد. این عنوان در سال گذشته یکی از بزرگترین بازی‌های انحصاری Xbox به شمار می‌رفت که متاسفانه با شکست بدی مواجه شد و نتوانست به موفقیت برسد.

XB1X 2

اما در نقطه بعدی، به نظر می‌رسد این پلتفورم همچنان می‌خواهد از بازی‌های خانوادگی و گیمرهای ساده پشتیبانی کند. این کمپانی در ادامه اعلام کرد که بازی‌هایی مثل Disneyland Adventures و Zoo Tycoon برای Xbox One X با تعدادی بروزرسانی‌ در بعضی قسمت‌ها، منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در ارتباط با پیش‌خرید این کنسول، یک نسخه ویژه با نام "Project Scorpio" را برای Xbox One X معرفی کرد که شباهت زیادی به نسخه "Day One Edition" ورژن اولیه Xbox One دارد. ورژن "Project Scorpio" از طراحی متمایزی نسبت به سایر نسخه‌های Xbox One X بهره می‌برد و همراه با یک پایه عمودی روانه بازار می‌شود. "Project Scorpio" تنها برای کسانی که این دستگاه را پیش‌خرید کنند در دسترس است.

XB1X

اما تمام اخبار این کنفرانس مربوط به Xbox One X نبود. مایکروسافت یک باندل جدید Xbox One S با محوریت بازی Middle-earth: Shadow of War معرفی کرد که قرار است با مشارکت Warner Bros روانه بازار شود. نسخه 500 گیگی باندل The Shadow of War تنها 279$ قیمت خواهد داشت(در آمریکا منتشر نمی‌شود) و ورژن 1TB آن 349$ قیمت‌گذاری شده است. این باندل در تاریخ 18 مهر، همزمان با انتشار بازی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

در آخر مایکروسافت یک باندل محدود از بازی Minecraft برای Xbox One X معرفی کرد. این باندل با یک کنترلر مخصوص سبز رنگ (که زامبی‌های بازی بر روی آن طراحی شده است) روانه بازار خواهد شد، همچنین در ادامه مایکروسافت یک کنترلر صورتی رنگ (مشابه خوک‌های ماینکرفت) را هم رونمایی کرد که بصورت جداگانه بفروش خواهد رسید. این باندل در تاریخ 11 مهر همراه با بازی Minecraft در خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.