نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 19 مهر 1396
ساعت 22:47

بازی‌های رایگان جدید EA Access و Origin Access معرفی شدند

5 از 5

بازی‌های رایگان جدیدی نظیر Mass Effect: Andromeda برای خدمات Origin Access و EA Access معرفی شدند

شرکت الکترونیک آرتز جدیدترین بازی‌هایی که برای مشترکین EA Access و Origin Access در دسترس قرار خواهند گرفت را معرفی نمود. بازی Mass Effect: Andromeda نیز در جمع این بازی‌ها حضور دارد.

مشترکین EA Access (دارندگان اکس‌باکس وان) و Origin Access (دارندگان رایانه شخصی) در روزهای باقی مانده از سال‌ 2017، به بازی‌های معرفی شده دسترسی خواهند داشت. دارندگان هر دو پلتفرم گفته شده بزودی به نسخه کامل بازی Andromeda دسترسی خواهند داشت گرچه هنوز تاریخ دقیقی برای آن به اشتراک گذاشته نشده است. مشترکین خدمات Access همچنین به نسخه‌های Play First Trials دو عنوان Star Wars Battlefront II و Need for Speed: Payback دسترسی خواهند داشت. در ارتباط با بازی Battlefront II، الکترونیک آرتز اعلام نمود که دسترسی به آن تنها تا زمان پیش از عرضه بازی ممکن خواهد بود اما اطلاعاتی از مدت زمان یا محتوایی که مشترکین به آن دسترسی خواهند داشت ارائه نشد. در ارتباط با Payback نیز تنها قابلیت اجرای 10 ساعته آن امکان‌پذیر خواهد بود.

دارندگان اکس‌باکس وان از طریق خدمات EA Access به دو عنوان دیگر نیز دسترسی خواهند داشت. نسخه Play First Trial بازی The Sims 4 و همچنین قابلیت اجرای بازی Dead Space 3 در کنار سایر عناوین این مجموعه از طریق سرویس Access برای مشترکین آن امکان‌پذیر است.

Origin Access و EA Access خدماتی هستند که به مشترکین خود، تخفیفاتی را در خرید عناوین شرکت الکترونیک آرتز ارائه داده و امکان تجربه بازی‌ها را پیش از زمان عرضه بصورت Play First Trials خواهند داد؛ همچنین امکان اجرای رایگان برخی بازی‌ها نیز از طریق این خدمان امکان‌پذیر است. Access از کنسول پلی‌استیشن 4 پشتیبانی نمی‌کند.

فرشاد | اخبار | 11/10/2017
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    جدا قراره Mass effect Andromeda رو رایگان کنن ؟!!!؟ آقا دستشون درد نکنه . من که ازشون راضیم :B

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.