نویسنده: م.حافظ شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 00:48

حجم موردنیاز بازی Need for Speed: Payback بر روی Xbox One

4 از 5

حجم دانلود نسخه Xbox One بازی Need for Speed: Payback

بازی Need for Speed: Payback استودیوی Ghost Games یکی از عناوین مهمی است که در ماه آینده عرضه خواهد شد. بر مبنای اطلاعات منتشر شده در صفحه Microsoft Store هم اکنون می‌دانیم این بازی بر روی ایکس باکس وان چه حجمی نیاز دارد؛ حجم موردنیاز برای دانلود بازی Need for Speed: Payback بر روی Xbox One حدود 17.81 گیگابایت خواهد بود که در مقایسه با حجم 30 گیگابایتی پیشنهادشده برای ورژن PC، بسیار کم است.

باید منتظر باشیم تا ببینیم Need for Speed: Payback بر روی PS4 و Xbox One X چه حجمی اشغال خواهد کرد؛ مخصوصاً با توجه به پشتیبانی از رزولوشن 4K بر روی Xbox One X.

عنوان Need for Speed: Payback در تاریخ 10 نوامبر 2017 (برابر با 21 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه می‌شود. این بازی دارای 3 کاراکتر قابل بازی است که این 3 نفر در جنگ و مبارزه با سازمانی به نام The House هستند. سرقت و دزدی، ماشین سواری در خیابان و فرار از دست پلیس در این بازی وجود خواهد داشت. برای آشنایی با این 3 کاراکتر و مشاهده تریلر آنها به این آدرس مراجعه فرمایید.

بازی Need for Speed Payback توسط استودیوی Ghost Games مراحل ساخت و توسعه را می‌گذراند و کمپانی Electronic Arts مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی بیست و سومین بخش از سری Need for Speed است.

م.حافظ | اخبار | 20/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.