نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 02 آبان 1396
ساعت 12:00

جزئیات بسته‌ی الحاقی جدید Battlefield 1

2.5 از 5

بسته‌ی الحاقی بعدی عنوان بتلفیلد ۱  Turning Tides نام دارد و در ماه دسامبر برای تمام پلتفرم‌های بازی عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد که روند ارائه‌ی انواع بسته‌های الحاقی حجیم و به‌روزرسانی‌های DICE برای عنوان Battlefield 1 تمامی ندارد. این هفته اطلاعات زیادی پیرامون بسته‌ی الحاقی بعدی بتلفیلد ۱ که Turning Tides نام دارد، منتشر شد. این بسته‌ی الحاقی جدید در دسامبر ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

شعار بسته‌ی الحاقی جدید حاکی از این است که "زمین و آسمان و دریا از طریق نبردهای آبی-خاکیِ جنگ بزرگ تصرف خواهند شد." بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که به مپ‌هایی نیاز است که تمرکز بیشتری بر روی مناطق دریایی داشته باشند و این دقیقا همان چیزیست که بازیکنان انتظارش را دارند. 

اولین مپ، Cape Helles نام دارد، یه نقشه‌ی متمرکز بر روی بخش ساحلی که در شبه جزیره‌ی گالیپولی قرار دارد. جایی که نیروهای بریتانیایی در مقابل قوای دفاعی امپراطوری عثمانی زمینگیر شدند.

Battlefield 1 turning tides screenshots

مپ بعدی Achi Baba نام دارد، که آن هم در شبه‌ جزیره‌ی گالیپولی در سال ۱۹۱۵ جریان دارد. در این نبرد پیاده نظام بریتانیا یورش و تهاجم خود به سمت استحکامات نیروهای عثمانی بر روی تپه‌ها را ادامه داد.

Battlefield 1 turning tides screenshots 

در ژانویه ۲۰۱۸ نیز، بازیکنان محتوای جدیدی شامل یک مپ جدید به نام Heligoland Bight را دریافت خواهند کرد. تفنگداران دریایی سلطنتی بریتانیا در مقابل نیروی دریایی آلمان قرار خواهند گرفت و با استفاده از ناوهای جنگی بر روی دریاها و هواپیما‌ها در آسمان‌ها با یکدیگر درگیر خواهند شد درحالیکه نیروهای زمینی در نزدیکی صخره‌ها مشغول جنگ هستند.

Battlefield 1 turning tides screenshots

همچنین در ماه ژانویه، بازیکنان مپ Zeebrugge را تجربه خواهند کرد. در این مپ تمرکز بر روی درگیری‌های تن به تن در فواصل نزدیک است که در خلیج Brugges-Zeebrugge واقع در بلژیک رخ خواهد داد.

Battlefield 1 turning tides screenshots

علاوه بر مپ‌های جدید بازیکنان با یک نیروی جدید آشنا خواهند شد که می‌توانند از مدل‌ها و سبک خاص این نیروها و کاراکترهایشان در طول بازی استفاده کنند. این نیروی جدید تفنگداران دریایی سلطنتی امپراطوری بریتانیا (British Empire: Royale Marines) نام دارد. همچنین موضوع دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که اسلحه‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد که بازیکنان می‌توانند آنها را بکار ببرند، این اسلحه‌ها شامل این موارد می‌شوند: M1917 Trench Carbine، و اسلحه‌ی Arisaka Type 38 (طرفداران بازی Call of Duty: World at War این اسلحه را به یاد دارند)، The Farquhar-Hill، M1917 MG، Carcano M91 Carbine و Maschinenpistole M1912/P.16.

Battlefield 1 turning tides screenshots

همچنین وسایل نقلیه‌ی جدید به بازی اضافه خواهد شد، مانند یک کشتی هوایی کلاس C. یک کلاس الایت جدید و نابودگر به نام The Infiltrator وارد بازی می‌شود که به بازیکن اجازه می‌دهد با سرعت بالا حرکت کند و همچنین تهاجم توپخانه و نقاط اسپاون سیار را به همراه دارد. همچنین مدال‌های جدید، و بخش‌های جدیدی دیگری نیز به بازی اضافه خوهند شد که مهمترین آنها یک مد جدید به نام Conquest Assualt است. و همچنین یک Operation جدید نیز به بازی افزوده می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.