نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 11 آبان 1396
ساعت 01:20

جزییات اولین پچ Assassin's Creed: Origins

0 از 5

اولین پچ عنوان Assassin's Creed: Origins در این ماه عرضه خواهد شد و پشتیبانی از قابلیت HDR را به این بازی اضافه میکند

یوبیسافت جزییات محتوای جدیدی که در ماه نوامبر به بازی Assassin's Creed: Origins را اعلام کرده است.

در این ماه Assassin's Creed: Origins اولین پچ خود بعد از عرضه را دریافت خواهد کرد. یوبیسافت وعده داده است که پشتیبانی از این بازی بعد از عرضه هم به صورت پولی و هم رایگان خواهد بود. امروز جزییات بیشتری از پچ نوامبر بازی افشا شد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی پچ جدید مشخص نیست. این آپدیت کیفیت بازی بر روی کنسول Xbox One X را بهبود می‌دهد و پشتیبانی از قابلیت HDR را در تمام پلتفرم‌ها به بازی اضافه می‌کند. جدا از بروزرسانی فنی، این پچ تعداد زیادی از باگها را برطرف می‌کند و پایداری بازی را بهبود خواهد داد.

مد جدیدی به نام Trials of the Gods به بازی افزوده می‌شود. در این مد که در همین ماه با پچ جدید به بازی می‌آید شما قادر خواهید بود با خدایان باستانی مصر بجنگید. در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) میتوانید با آنوبیس مبارزه کنید. در صورت شکست دادن او یک لوت لجندری دریافت خواهید کرد.

حالا که صحبت از لوت شد، فروشگاه مجازی بازی چند بسته‌ی جدید دریافت خواهد کرد. این بسته‌ها شامل لباس‌ها، اسب‌ها و اسلحه‌های جدید می‌شود. این بسته‌ها را میتوان با واحد پولی بازی  به نام Helix Credit خریداری کرد. برای خرید هر بسته از این واحد پولی نیز باید مبلغی بپردازید. البته برخی از آیتم‌های گفته شده را در صندوقچه‌های لوت بازی نیز پیدا خواهید کرد.

جزییات بیشتر از Trials of the Gods و دیگر بسته‌های الحاقی بازی در آینده اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.