نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 19:01

Assassin's Creed Origins بر روی PC از حالت HDR پشتیبانی نخواهد کرد

0 از 5

به نظر میرسد که عنوان Assassin's Creed Origins بر روی پلتفرم PC از وضعیت مناسبی برخوردار نیست

Assassin's Creed Origins ماه گذشته برای PC و کنسول‌ها عرضه شد و بر خلاف ادعای یوبیسافت مبنی بر توجه و پشتیبانی ویژه از نسخه‌ی PC، در حال حاضر عملکرد بازی بر روی این پلتفرم شرایط مطلوبی ندارد و همچنین یوبیسافت از موضع خود در قبال پشتیبانی نسخه‌ی PC از حالت HDR عقب نشینی کرده است.

بر اساس گزارشی از Gamingbolt، یوبیسافت در ابتدا اعلام کرده بود که Assassin's Creed Origins در پلتفرم‌های PS4 Pro، Xbox One X و PC از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد. اکنون یوبیسافت در پستی که این خبر را از طریق آن اعلام کرده بود، تغییراتی ایجاد کرده و نسخه‌ی PC از لیست پلتفرم‌هایی که قرار بود از قابلیت HDR پشتبانی کنند، حذف شده است.

همانطور که در ابتدا گفته شد وضعیت عملکرد و پرفورمنس Assassin's Creed Origins بر روی PC با مشکلاتی مواجه است و این درحالیست که بازی همیشه 100 درصد توان CPU را بکار می‌گیرد. با وجود تمام مشکلات برای نسخه‌ی PC بازی، یوبیسافت به دنبال جلوگیری از بروز مسائل دردسرساز بیشتر است.

گزارش شده که یکی از دلایل عملکرد فنی ضعیف Assassin's Creed Origins بر روی PC، استفاده‌ی همزمان این بازی از قفل‌های DRM و VRM دنوو است. هردوی این قابلیت‌ها از هک شدن این بازی جلوگیری می‎‌کنند و گزارش شده است که هرکدامشان 30 الی 40 درصد از عملکرد CPU را به خودشان اختصاص می‎‌دهند.

اگرچه، یوبیسافت نقش DRM در عملکرد سنگین CPU را قبول نمیکند و اینگونه توضیح می‌دهد که پویایی، نظم و شکوه مصر باستان به همراه مناظر زیبا و طراحی‌های پیچیده و عدم وجود بارگذاری نیازمند پردازشی بسیار قدرتمند است. یوبیسافت در ادامه گفت که بازی برای اجرا با 30 فریم بر ثانیه به صورت ثابت، بهینه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.