نویسنده: فرشاد سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 21:48

آپدیت جدید بازی Wolfenstein 2: The New Colossus منتشر شد

5 از 5

آپدیت جدید بازی Wolfenstein 2: The New Colossus قابلیت پشتیبانی از کنسول Xbox One X را فراهم خواهد کرد

این آپدیت به افرادی که اقدام به پیش خرید بازی Wolfenstein 2: The New Colossus نموده‌اند یا سیزن پس آن را خریداری کرده‌اند، امکان اجرای محتوای جدیدی را به نام Freedom Chronicles Episode Zero می‌دهد؛ این محتوا شامل شخصیت‌های جدید Joseph Stallion ،Jessica Valiant و Gerald Wilkins می‌شود.

این آپدیت همچنین قابلیت پشتیبانی از Xbox One X را به این بازی اضافه خواهد کرد؛ بنابراین دارندگان این کنسول قادر خواهند بود تا بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را با کیفیت 4k اجرا کنند.

محتوایی به نام The Vault نیز از طریق این آپدیت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت که امکان مبارزه با نازی‌ها را در 10 نبرد شبیه سازی شده فراهم می‌کند اما توجه داشته باشید که برای دسترسی به آن باید مرحله دوم بازی را به پایان رسانده باشید.

برطرف‌سازی باگ‌های بازی تنها مربوط به نسخه PC آن می‌شود. با نصب این آپدیت بازیکنان می‌توانند انتظار عملکرد بهتری را از کارت‌های گرافیک سری ده Nvidia داشته باشند؛ همچنین تا زمان آماده سازی Driver Fix، قابلیت Async بازی بصورت موقت غیرفعال می‌گردد.

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus امتیاز 8.2 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد؛ محمد جواد فرج الهی در مورد این بازی نوشت:

شاید Wolfenstein 2: The New Colossus با وجود مشکلاتی که در زمینه فنی و گیم پلی دارد نتواند به یکی از برترین عناوین سبک شوتر تبدیل شود اما مطمئناً این بازی با داستان جذاب و سکانس‌های سینمایی فوق العاده‌اش شما را جذب خود خواهد کرد.

فرشاد | اخبار | 07/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.