نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 18 آبان 1396
ساعت 18:38

سی‌دی پروجکت احتمال ساخت Witcher 4 را رد کرد

4 از 5

استودیوی CD Projekt RED احتمال ساخت Witcher 4 را رد کرد اما شاید در آینده یک بازی در همان جهانی مشابه با سری ویچر ساخته شود

CD Projekt قصد ساخت یک بازی جدید درباره‌ی گرالتِ ریویا را ندارد، اما ممکن است در آینده یک بازی که در جهان ویچر جریان دارد، ساخته شود.

این اطلاعات از یک وبسایت لهستانی دریافت شده که با مدیرعامل CD Projekt، آدام کیسینسکی مصاحبه‌ای انجام داده. در این مصاحبه جزییاتی از برنامه‌های CD Projekt برای آینده، مشخص شده است. اعضای این استودیو در حال حاضر مشغول کار بر روی Cyberpunk 2077 هستند.

بنا بر این مصاحبه، CD Projekt RED در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت چهارمین ویچر ندارد و به سه گانه‌ی ویچر به چشم یک مجموعه‌ی کامل می‌نگرد. هرچند این استودیو به طریقی متوجه اشتیاق بازیکنان برای بازگشت به دنیای ویچر شده است. آنها هنوز مالکیت حقوق IP ویچر را در اختیار دارند و اگر این استودیو دنیای ویچر را به کلی فراموش کند، هم طرفداران و هم منتقدان آنها را نخواهند بخشید.

در ماه سپتامبر، صداپیشه‌ی گرالت، داگ کاکل از این که آیا قرار است قسمت چهارم ویچر ساخته شود اظهار بی اطلاعی کرد و گفت سازنده‌ی بازی در حال حاضر بر روی Cyberpunk 2077 تمرکز کرده است. وی معتقد بود که احتمال زیاد بازیکنان دیگر در نقش این شخصیت بازی نخواهند کرد اما استودیو احتمالا در عنوانی دیگر از گرالت در نقشی فرعی استفاده خواهد کرد.

همچنین در این مصاحبه هم از Cyberpunk 2077 و هم از Gwent صحبت شده است. همانطور که قبلا اعلام شده بود، سایبرپانک قرار است از Witcher 3 بسیار بزرگتر باشد. کیسینسکی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا Cyberpunk 2077 دارای بخش چندنفره خواهد بود بسیار محافطه کارانه پاسخ داد. وی این احتمال را نه رد و نه تایید کرد.

در سال 2015 اعلام شده بود که Cyberpunk 2077 در اواخر سال 2016 عرضه خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر تمام اخبار و گفته‎‌ها حاکی از این است که با یک بازی بسیار عظیم طرف هستیم. کار بر روی این عنوان هنوز ادامه دارد و بر طبق گفته‌های کیسینسکی تیم سازنده از روند ساخت بسیار راضی و خوشحال است و این احساسات را به بازی نیز منتقل می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.