نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 14 ارديبهشت 1393
ساعت 10:20

کارگردان بازی Watch dogs در باره ی محتوای انحصاری برای کنسول های نسل بعد و فضای نصب برای کنسول Xbox 360 میگوید

0 از 5

در حالی که کمتر از 3 هفته تا عرضه ی بازی Watch Dogs زمان باقیست ، کارگردان بازی آقای Jonathan Morin به سوالاتی که در باره ی این بازی مطرح است پاسخ میدهد .اولین موردی که وی به آن اشاره کرده است بخش مولتی پلیر آنلاین بازیست که مطمئنا بخش اعظمی از بازی را به خود اختصاص داده  و بر روی تمامی کنسول ها بعضی در ابتدا و بعضی بعد از عرضه در دسترس خواهد بود .

البته امکان این موضوع وجود دارد که بازی Watch Dogs برای کنسول WiiU با کمی تاخیر عرضه شود همچنین بخش های Data Decryption  و Free Online Roaming تنها در کنسول های نسل بعد ( به همراه PC ) در دسترس خواهند بود .

ایشان در ادامه به حجم مورد نیاز برای نصب بازی بر روی حافظه ی Xbox 360  اشاره کردند . همانطور که میدانیم بازی قرار است بر روی 2 دیسک عرضه شود . دیسک نخست محتوائی به حجم 7.5 گیگابایت را بر روی حافظه ی کنسول Xbox360 نصب میکند و این در حالی است که دیسک دوم برای اجرای بازی استفاده خواهد شد . درست شبیه به حالتی که برای بازی GTA 5 اتفاق افتاد . اگر کنسول Xbox360 شما هارد ندارد میتوانید از حافظه های فلش با حجم 8 گیگابایت که سرعت انتقال داده ای بیشتر یا معادل 15 مگابایت بر ثانیه دارند استفاده نمائید .

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.