نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 30 آبان 1396
ساعت 14:18

یوبیسافت مشغول کار بر روی Assassin’s Creed VR Experience

0 از 5

بزودی شاهد ارائه Assassin’s Creed برای VR خواهیم بود

کمپانی یوبیسافت همواره یکی از ناشران علاقه مند به استفاده از تکنولوژی VR بوده است. هم اکنون به نظر می‌رسد که آنها تصمیم دارند تجربه بی نظیر و بدون نقص Assassin’s Creed را برای VR ارائه کنند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید تا از جدیدترین اخبار ارائه شده در این زمینه مطلع شوید.

منبع خبری VRFocus گزارش کرده است که کمپانی Ubisoft و Triotech با همکاری یکدیگر تجربه ای بی نظیر از Assassin’s Creed برای VR ارائه خواهند کرد. این خبر بسیار شگفت انگیز و عالی است زیرا Assassin’s Creed از جمله فرنچایزهایی است که می‌تواند به بهترین نحو ممکن از ویژگی های VR بهره ببرد.

رئیس کمپانی Triotech آقای Ernest Yale در این باره اظهار داشته است:

«ما سیر تکاملی تکنولوژی واقعیت مجازی را در چندین سال گذشته بدقت بررسی کرده ایم. فکر می‌کنیم که با این راهکار، با توجه به محتوای فرنچایز مذکور و تکنولوژی VR، تجربه ای قوی به بازار ارائه دهیم.»

نائب رئیس ارشد Ubisoft خانم Deborah Papiernik نیز اظهار داشته است:

«این مشارکت و همکاری، بخشی از استراتژی یوبیسافت برای گشودن درهای جدید به روی بازی های غنی ما از قبیل Rabbids و Assassin’s Creed است که به ما توانایی و امکان ساخت تجربه های مؤثر برای طرفدارانمان می‌دهد و از طرفی دیگر، طرفداران بیشتری را جلب می‌کند.»

البته این طور که گفته می‌شود، Assassin’s Creed VR در منزل و بر روی هدست های VR قابل تجربه نیست. درواقع این بازی فقط انحصاراً برای VRCades در Ubisoft Center واقع در شهر Pointe-Claire در Montreal کانادا ارائه خواهد شد. بنابراین فقط در صورتی که به Pointe-Claire بروید می‌توانید آن را تجربه کنید. امیدواریم که همه چیز به خوبی پیش رود تا کمپانی یوبیسافت تصمیم بگیرد آن را برای VR در منزل هم ارائه کند.

م.حافظ | اخبار | 21/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.