نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 11:56

Assassin's Creed 4: Black Flag را هم اکنون به صورت رایگان دریافت کنید

5 از 5

هم اکنون می‌توانید بازیهای Assassin's Creed 4: Black Flag و World in Conflict را به صورت رایگان از فروشگاه UPlay دریافت کنید

Ubisoft قصد دارد سالگرد 10 سالگی دو فرنچایز خود را با عرضه‌ی رایگان نسخه‌ای از هرکدام آن‌ها جشن بگیرد. وبلاگ یوبیسافت این خبر را به اطلاع هواداران خود رسانده است. این کمپانی در ماه گذشته نیز عنوان Watch Dogs را به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار داد.

از اولین باری که بازیهای World in Conflict و Assassin's Creed عرضه شدند 10 سال می‌گذرد. این عدد با در نظر گرفتن بازیهای متعددی که تحت عنوان Assassin's Creed منتشر شدند غیر قابل باور است. به منظور جشن گرفتن این رویداد، یوبیسافت قصد دارد بازی World in Conflict و یکی از موفق‌ترین بازیهای سری اساسنیز کرید یعنی Assassin's Creed 4: Black Flag را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار دهد.

World in Conflict به همراه بسته‌ی الحاقی "Soviet Assualt" از امروز تا تاریخ 11 دسامبر (6 روز دیگر) به صورت رایگان بر روی UPlay در دسترس خواهد بود. این بازی که در سبک استراتژی همزمان است و فضای خاصی دارد. وقایع آن در دهه‌ی 80 میلادی رخ می‌دهد و در جهان این بازی شوروی سابق کشور آمریکا را اشغال کرده است. World in Conflict در زمان عرضه با واکنش خوب منتقدان و بازیکنان مواجه شد اما به مرور زمان غبار فراموشی بر روی آن نشست. اکنون بهترین زمان برای تجربه‌ی این بازی کلاسیک استراتژیک است.

قطعا شما خوانندگان با بازی Assassin's Creed 4: Black Flag آشنایی دارید. این عنوان ششمین اساسینز کرید است و یوبیسافت در آن برای اولین بار از مکانیسم دریانوردی استفاده کرد. در این بازی کنترل یک دزد دریایی به نام ادوارد کنوی را بر عهده دارید.

به این نکته توجه کنید که برای دریافت بلک فلگ به صورت رایگان باید تا تاریخ 21 آذر صبر کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.