نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 14 آذر 1396
ساعت 13:30

عرضه دی ال سی Rise of the Tomb Raider Blood Ties برای PC

3.67 از 5

قابلیت پشتیبانی HTC Vive و Oculus Rift دی ال سی Rise of the Tomb Raider Blood Ties

استودیوهای Crystal Dynamics و Nixxes Software و همچنین کمپانی Square Enix اعلام کرده اند که بسته Blood Ties DLC برای بازی Rise of the Tomb Raider بر روی PC عرضه شده است و از HTC Vive و Oculus Rift نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

Blood Ties درواقع یک فصل داستانی اضافی تک نفره با قابلیت پشتیبانی از VR است. این فصل برای اولین بار در Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration که سال گذشته برای PS4 عرضه شد، معرفی گردید. گیمرها در Blood Ties به جستجو و اکتشاف اسرار Croft Manor (خانه Lara) می‌پردازند تا مطمئن شوند عموی Lara دخالتی در آن ندارد.

دارندگان سیزن پس Rise of the Tomb Raider بر روی PC می‌توانند Blood Ties را همراه با یک سری محتوای دیگر از 20 Year Celebration دانلود کنند؛ این شامل گیم پلی استقامتی مشارکتی، درجه سختی Extreme Survivor برای بخش داستانی، تجهیزات و سلاح 20 Year Celebration و همچنین 5 اسکین کلاسیک Lara است.

بعلاوه کمپانی Square Enix اعلام کرده که بازی Rise of the Tomb Raider از زمان عرضه اولیه اش بر روی Xbox One در سال 2015 تا به حال بیش از 7 میلیون نسخه فروش داشته است. این آمار بسیار عالی و شگفت انگیز است.

عنوان Rise of the Tomb Raider از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی است. این بازی در حال حاضر برای PC، PS4 و Xbox One ، و البته پشتیبانی از PlayStation VR، Oculus Rift و HTC Vive بواسطه بسته Blood Ties، در دسترس قرار دارد. (نقد و بررسی Rise of the Tomb Raider)

م.حافظ | اخبار | 05/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.