نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 12 دی 1396
ساعت 12:49

اضافه شدن حالت جدید به بازی Need for Speed Payback در آینده

5 از 5

بزودی مد Online Free Roam به بازی Need for Speed Payback اضافه می‌شود

کمپانی Electronic Arts و استودیوی Ghosts Games اعلام کرده اند که یک ویژگی آنلاین جدید به بازی Need for Speed Payback در سال 2018 اضافه خواهد شد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید تا با این ویژگی جدید آشنا شوید.

قرار است در سال 2018 حالت Online Free Roam به بازی Need for Speed Payback اضافه شود. مد Online Free Roam بسیار پرطرفدار است و تقاضای زیادی برای آن شده است. این مد برای گیمرها امکان جستجو و سیاحت در دنیای بسیار گسترده بازی Need for Speed Payback را همراه با دیگر گیمرهای آنلاین فراهم می‌کند.

این خبر در صفحه رسمی توییتر Need for Speed اعلام شده است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزئیات آن در دسترس نیست اما می‌دانیم که حالت Online Free Roam در سال 2018 به بازی Need for Speed Payback اضافه خواهد شد. سال 2017 سالی نسبتاً سخت برای کمپانی Electronic Arts بود و این خبر بسیار خوبی است که آنها در آغاز سال جدید میلادی، ویژگی جدید و پرطرفدار Online Free Roam را برای یکی از بزرگترین بازی‌هایشان معرفی کرده اند. متن منتشر شده در صفحه توییتر به شرح ذیل است:

«ویژگی Online Free Roam در سال 2018 ارائه خواهد شد. همگی در تیم Need for Speed، سال نو را تبریک می‌گوییم.»

عنوان Need for Speed Payback درواقع بیست و سومین بخش از سری معروف Need for Speed می‌باشد که اولین بازی آن در سال 1994 برای Panasonic 3DO عرضه شد. بازی Need for Speed Payback در تاریخ 10 نوامبر 2017 (برابر با 19 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. در این بازی گروهی متشکل از چند دوست علیه یک اتحادیه شرور مبارزه می‌کنند.

م.حافظ | اخبار | 02/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.