نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 18 دی 1396
ساعت 09:00

رده بندی سنی بازی Metal Gear Survive مشخص شد

0 از 5

سازمان ESRB رده بندی سنی بازی Metal Gear Survive را مشخص کرد و این عنوان برای افراد بالای 17 سال مناسب خواهد بود

رده بندی سنی بازی جدید کونامی، Metal Gear Survive توسط سازمان ESRB مشخص شد. ESRB برای توصیف این بازی از عباراتی همچون «تیراندازی واقع گرایانه» و «انفجارهای عظیم» استفاده کرده است. جدیدترین بازی سری متال گیر در رده‌ی سنی M قرار گرفته است.

سازمان ارزیابی نرم افزارهای سرگرم کننده یا ESRB، اخیرا رده بندی سنی بازی Metal Gear Survive را مشخص کرد. بر اساس متن منتشر شده از جانب ESRB این عنوان اکشنِ مجراجویی که دارای سبک بقا نیز هست، رتبه‌ی M به نشانه‌ی واژه‌ی Mature را دریافت کرده است. بدین ترتیب بازی Metal Gear Survie مختص افراد بالغ و بالای 17 سال خواهد بود. درست همانند بازیهای قبلی سری Metal Gear، عنوان جدید نیز بنا به دلیل وجود فاکتورهایی همچون «خونریزی»، «خشونت کلامی» و «خشونت» نشان M را دریافت کرده است.

در ادامه خلاصه‌ای از یادداشتی که ESRB در توصیف بازی Metal Gear Survive منتشر کرده است را می‌خوانید:

در این بازی اکشن بازیکنان در نقش یک سرباز قرار می‌گیرند که پس از منتقل شدن به بعدی دیگر باید راه خود به سمت خانه را پیدا کند. بازیکنان در یک جهان بیگانه و متخاصم ماموریت‌هایی را بر عهده می‌گیرند که از طریق آن‌ها باید مواد و منابع لازم برای ساخت اسلحه و تجهیزات را پیدا کنند. بازیکنان همچنین موظف‌اند بازماندگان دیگر را نیز نجات دهند.

در این راه بازیکنان قادرند در طی نبردهایی دیوانه‌وار از اسلحه‌های کمری، تیربارها، سلاح‌های خودکار، تله‌ها و مواد منفجره برای از بین بردن موجودات بلورین بیگانه و سربازهای آلوده شده استفاده کنند. بازیکنان در درگیری‌ها با تیراندازی‌های واقع گرایانه، انفجارهای عظیم و فریادهای ناشی از درد روبرو خواهند شد. در هنگام مرگ یا زخمی شدن کاراکترها، جلوه‌های ویژه‌ و حجیمی از خونریزی را مشاهده خواهیم کرد. در برخی از مکان‌های بازی جنازه‌های فراوانی وجود دارند که در زیر آنها حجم بزرگی از خون مشاهده می‌شود. همچنین در مکالمات بازی فحاشی نیز گوش می‌خورد.

در حال حاضر Konami مشغول توسعه‌ی بازی Metal Gear Survive است. پس از جدایی هیدئو کوجیما از کونامی در سال 2015، Survive اولین بازی متال گیر است که بدون نظارت این کارگردان بزرگ ساخته می‌شود. در ابتدا قرار بود که بازی در سال 2017 عرضه شود اما چند ماه پیش کونامی این تاریخ را به تاخیر انداخت و اعلام کرد که بازیکنان برای تجربه‌ی آن باید تا سال 2018 صبر کنند.

از نظر زمانی، وقایع بازی Metal Gear Survive جایی بین Metal Gear Solid V: Ground Zeros و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain رخ می‌دهند. بازیکنان به یک جهان موازی منتقل می‌شوند؛ جایی که دنیا توسط موجوداتی کریستالی و زامبی مانند تسخیر شده است. این موجودات در بازی با نام "Creatures" شناخته می‌شوند.

در اواخر ماه ژانویه قرار است که یک نسخه‌ی بتا از بازی Metal Gear Survive برای کاربران عرضه شود. در ادامه تصویری از باکس آرت بازی برای کنسول PS4 را مشاهده خواهید کرد:

Metal Gear Survive box art

بازی Metal Gear Survive در تاریخ 20 فوریه 2018 معادل با سه شنبه 1 اسفند 1396 برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.