نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 02 اسفند 1396
ساعت 14:08

کارگردان‌های Call of Duty: WWII استودیوی Sledgehammer را ترک کردند

0 از 5

مؤسسان Sledgehammer Games و کارگردانان Call of Duty: WW II استودیوی خود را ترک کردند

Michael Condrey و Glen Schofiel درسال 2009 استودیوی Sledgehammer را تأسیس کردند و در ساخت Modern Warfare 3 با Infinity Ward همکاری داشتند. بعد از اخراج مؤسسان استودیوی Infinity Ward توسط Activision، استودیوی Sledgehammer نسخه‌‌های Advanced Warfare و WWII را توسعه داد. حال Aaron Halon ریاست این استودیو را برعهده می گیرد.

بیانه‌ی Activision در رابطه با جابه‌جایی‌های اخیر:

در ادامه‌ی موفقیت‌های عظیم Call of Duty: WWII، گلن اسکافیلد و مایکل کاندری تصمیم گرفته‌اند تا از وظایف خود در Sledgehammer Games به امور اجرایی در Activision نقل مکان کنند. ما از همکاری و زحماتشان برای سری Call of Duty قدردانی می‌کنیم و بی‌صبرانه مشتاق همکاری بیشتر در نقش‌های جدیدشان هستیم. این تغییرات همچنین به ما اجازه می‌دهد تا توانایی رهبری Aaron Halon، یکی از اعضای کلیدی گروه را بسنجیم. Aaron یکی از مؤسسان استودیو و انتخابی منطقی برای رهبری آن است. او بیش از 20 سال تجربه در صنعت بازی دارد و نقش بسیار مهمی در تاریخچه‌ی استودیو بازی کرده است. ما به Aaron بابت این موفقیت تبریک می‌گوییم و باور داریم که استودیو با رهبری او موفقیت‌های بزرگتری را هم کسب خواهد کرد.

قبل از تأسیس استودیوی Sledgehammer Gamer, کاندری و اسکافیلد در استودیوی Visceral Games تحت نظر EA برروی سری Dead Space کار می‌کردند.

سخنان گلن اسکافیلد در رابطه با این جا‌به‌جایی:

من و مایکل بیش از 12 سال است که باهم همکاری می‌کنیم. در این مدت، بازی‌هایی ساخته‌ایم که طرفداران دوست داشته‌اند، جوایز بسیاری گرفته‌اند و رؤیاهایمان را برآورده کرده‌اند. ما از Activision برای تأسیس و اداره‌ی Sledgehammer سپاس‌گزاریم. حالا نوبت امتحان چیزهای جدید است. Activision به من پیشنهاد داده تا تمرکزم را روی چیزی که خیلی دوست دارم، یعنی ایده‎های جدید بگذارم. این پیشنهاد را به هیچ‌وجه نمی‌نوانستم رد کنم. کارکردن با Sledgehammer Gamer برای من یک افتخار بوده است. تیم با هدایت آرون در جای بسیار خوبی قرار دارد، من کاملأ به او اطمینان دارم و حمایتش میکنم. از همگی ممنونم.

سخنان مایکل کاندری در این رابطه:

ما استودیوی Sledgehammer را با هدف خلق تجربه‌های فوق‌العاده همراه یک تیم درجه‌ یک تأسیس کردیم. طی این دوره‌ی حدودأ ده ساله، من و گلن نظاره‌گر رشد استودیو و بوجود آمدن رهبران جدید داخل تیم بودیم. شخصأ از تمام مردان و زنانی که با استعداد و عشق خود برای دستیابی به این تجربه‌‌های فوق‌العاده همراه ما بوده‌اند قدردانی می‌کنم. من به دستاوردهایمان افتخار می‌کنم، این بهترین بخش از تجربه‌ی حرفه‌ای من بوده و من بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدیدی از مسیر حرفه‌ای خود همراه اکتیویژن هستم. برای آینده‌ی Sledgehammer و موفقیت هایی که آرون برای آن بدست خواهد آورد خیلی هیجان زده‌ام.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.