نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 09 تیر 1397
ساعت 15:36

صحبت‌های سازندگان Dying Light 2 پیرامون فریم ریت بازی

0 از 5

به گفته Techland، فریم ریت بالا در بازی از رزولوشن 4K مهم‌تر است.

همانطور که خودتان هم می‌دانید، در Dying Light 2 از ساختمان‌ها بالا رفتن، از روی پشت بام‌ها پریدن و یا پارکور بخش اعظمی از بازی را تشکیل می‌دهد. به همین خاطر، سرعت در این عنوان اکشن جهان باز از کیفیت مهم‌تر است. حتی خود سازندگان بازی هم همین عقیده را دارند.

در یک مصاحبه اخیر با WCCFtech، تایمون اسمکتالا که طراح این عنوان است گفت:

ما باید مطمئن شویم که حرکات شخصیت اصلی بازی تا حد امکان روان باشند، چرا که پارکور در بازی نقش مهمی را ایفا می‌کند. بازیکنان باید بتوانند به راحتی گشت و گذار در شهر را تجربه کنند و برای همین، 60 فریم بر ثانیه بودن بازی بسیار مهم‌تر از قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K است.

اما این به این معنی نیست که رزولوشن 4K در بازی وجود نخواهد داشت. به گفته اسمکتالا، تیم سازنده افراد کاربلدی هستند و احتمال دارد که قابلیت پشتیبانی از 60 فریم و رزولوشن 4K هر دو در بازی وجود داشته باشند.

ناگفته نماند که موتور استفاده شده در ساخت Dying Light 2 موتوری متفاوت است. در ساخت نسخه اول این سری از موتور Chrome Engine استفاده شد. اما حال، تیم سازنده موتور جدیدی با نام C-Engine درست کرده‌اند که موتور نسل بعد آن‌هاست.

با توجه به پیشرفت‌های بوجود آمده در صنعت بازی سازی، لازم بود موتور جدیدی خلق کرده تا بتوانیم در بازی افکت‌های تصویری خارق العاده‌ای را به نمایش بگذاریم. این موتور جدید، قدرت بسیار زیادی دارد و برای هر تکنولوژی که در صنعت بازی بوجود آید آماده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.