نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 شهریور 1397
ساعت 08:00

نقشه کامل بازی Just Cause 4 منتشر شد

4.5 از 5

استودیو Avalanche به تازگی از نقشه کامل و قابل تعامل بازی Just Cause 4 رونمایی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Avalanche Studios به تازگی نقشه کاملی از جدیدترین بازی از سری Just Cause یعنی «جاست کاز 4» را به در قالبی «قابل تعامل» منتشر کرده است. این نقشه که در وب‌سایت رسمی این بازی قرار گرفته، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد از ابعادی بسیار بزرگ برخوردار است که در آن، دنیایی جهان‌باز با اقلیم‌های متنوعی نیز به چشم می‌خورد. به علاوه، در نقشه الگوهای آب و هوایی نیز دیده می‌شود که شامل طوفان‌های تورنادو، طوفان‌های شن، کولاک‌ها و ... هستند.

نقشه جدیدترین بازی از سری جاست کاز، به نظر در خاک یکی از کشورهای آمریکای جنوبی قرار دارد که در مجموع از چهار اقلیم مختلف تشکیل شده است. گرچه گمانه‌زنی‌هایی درباره ابعاد بزرگ‌تر این نقشه درمقاسه با نقشه بازی‌های قبل وجود داشته، ولی این موضوع به شکل قطعی تایید نشده است. با این وجود آنچه که مشخص است، وجود تنوع در دنیای بازی است و ما حالا مناطق کوهستانی، جنگلزارهای بزرگ و مراتع وسیعی را شاهد هستیم که نشان می‌دهد طرفداران با یک دنیای بسیار بزرگ مواجه خواهند بود. شما می‌توانید این نقشه قابل تعامل را در وب‌سایت رسمی بازی مشاهده کنید. در این نقشه، آیتم‌هایی نظیر یک فایل صوتی و درخواست پشتیبانی، کلیپی ویدیویی درباره الگوهای آب و هوایی و تصویری از Nueva Voz که شهر اصلی در دنیای بازی است را مشاهده خواهید کرد. همچنین تصویر ساده این نقشه نیز در ادامه مشاهده می‌شود.

 just cause 4 map screenshot.jpg

ویژگی «وضعیت آب و هوایی غیر قابل پیش‌بینی» از جمله وعده‌هایی بود که Avalanche از زمان معرفی بازی در E3 2018 و اولین تریلر بازی نیز داده بود. به علاوه، سازندگان بازی حالا محیط‌ها و المان‌های تخریب‌پذیر بیشتری را در دنیای بازی قرار داده‌اند. اخیرا نیز ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی را در بازی‌مگ تماشا کردید که در آن «Rico Rodriguez» قهرمان اصلی این سری، با یک طوفان تورنادو مواجه شده و در ادامه از آیتم‌ها و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی برای مبارزه با دشمنان استفاده می‌کرد. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، می‌توان انتظار تغییرات جالب توجهی را از این بازی، نسبت به عناوین قبلی سری داشت.

پیرامون این بازی، در گیم‌پلی تریلر E3 چند ماه قبل نیز یکی از وعده‌های اصلی سازندگان، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته‌تر دشمنان بود و آن‌ها قول دادند که این NPC ها حالا خطرهایی بسیار جدی‌تر برای بازیکنان خواهند بود. با توجه به این تغییرات، Avalanche گفته بود که در سیستم مبارزات نیز بازنگری‌ها و بازسازی‌هایی صورت گرفته تا مشکلات گزارش شده در بازی Just Cause 3 در بازی جدید ایجاد نشود. بازی Just Cause 4 قرار است در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.