نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 13 شهریور 1397
ساعت 22:50

تأیید شد: هنری کویل نقش گرالت را ایفا خواهد کرد

0 از 5

بازیگر نقش سوپرمن نقش گرالت سری ویچر را ایفا خواهد کرد

هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن اخیراً به ایفای نقش گرالت از سری ویچر ابراز علاقه کرد و ظاهراٌ دست‌اندرکاران سریال نیز سریعاً دست به کار شده‌اند و او را به این پروژه دعوت کرده‌اند. این بازیگر بریتانیایی که هم طرفدار کتاب‌های سری ویچر، نوشته‌ی آندره ساپکوسکی است و هم بازی‌های ساخت CD Project، حال با توجه به توییت حساب رسمی نت‌فلیکس و ریتوییت کارگردان سریال، به آرزویش رسیده‌ است.

آقای کویل بیشتر با بازی در نقش سوپرمن در فیلم مرد پولادین و بقیه‌ی فیلم‌های دنیای DC شناخته شده و اخیراً نیز در Mission Impossible: Fallout حضور داشت، اما با دنیای تلویزیون نیز بیگانه نیست و در گذشته در سریال The Tudors نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

landscape 1520261041 henry cavill

نت‌فلیکس در حال ساخت فصل اول هشت قسمتی سریال ویچر با اقتباس از مجموعه داستان‌های کوتاه آقای ساپکوسکی، آرزوی آخر و شمشیر سرنوشت است. احتمالاً فصل دومی نیز ساخته خواهد شد که طی جنگ نیلفگارد رخ می‌دهد و با فاصله‌ی کمی پس از فصل اول عرضه خواهد شد، اما تا عرضه‌ی فصل اول این سری فعلاً زمان زیادی باقی مانده؛ به گزارش نت‌فلیکس، این سریال هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و قبل از سال 2020 نباید انتظار پخش آن را داشته باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.