نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 09 مهر 1397
ساعت 14:30

Premium Pass بازی Battlefield 1 برای مدتی رایگان خواهد شد

0 از 5

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که Premium Pass بازی Battlefield 1 را برای مدتی محدود رایگان خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرده است که Premium Pass بازی Battlefield 1 را برای مدتی محدود به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد داد. طبق اطلاعات منتشر شده، بازیکنان از تاریخ ۲۰ شهریور (۱۱ سپتامبر) تا ۲۷ شهریورماه ۹۷ (۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸) فرصت خواهد داشت تا Premium Pass بازی را دریافت کرده و تمامی محتویاتی که بعد از عرضه رسمی بازی Battlefield 1 در دسترس قرار گرفتند را تجربه نمایند.

پرمیم پس بازی Battlefield 1 در مجموع شامل چهار بسته گسترش دهنده می‌شود؛ They Shall Not Pass، In the Name of the Tsar، Turning Tides و در نهایت Apocalypse که همگی شامل نقشه‌های مخصوص حالت چندنفره، Operation‌ها، کلاس‌های Elite مخصوص و محتویات دیگر می‌شوند. شرکت الکترونیک آرتز در شرح این اخبار بیان کرده است؛ 

Premium Pass بازی Battlefield 1 راهی عالی برای دارندگان نسخه اصلی بازی «بتلفیلد یک» است تا تمامی محتویات پسا انتشار بازی را تجربه نمایند و به شور و اشتیاق خود برای وارد شدن به بزرگترین جنگ بشریت در بازی Battlefield V که در ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد، بیافزایند.

به عنوان بخشی از برنامه Road to Battlefield، بازیکنان با بازی کردن عنوان Battlefield 1 (و Battlefield ۴) همچنین محتویاتی نظیر پوسته اسلحه‌ها و تگ‌های ویژه برای بازی Battlefield V بازگشایی خواهند کرد. این آیتم‌ها در بخش تنظیمات شخصی‌سازی بازی «بتلفید وی» در دسترس خواهند بود؛ این بخش به بازیکنان اجازه خواهد داد تا با استفاده از Soldier Set‌ها که شامل الگو‌ها، تجهیزات مخصوص پوشش سر، نقاشی روی صورت و پوسته اسلحه‌ها می‌شوند، شخصیت سرباز خود را شخصی‌سازی کنند. شایان به ذکر است که تعداد شش عدد از این Soldier Set‌‌ها در نسخه Deluxe Edition بازی Battlefield V قرار داده شده که البته دو تای آن‌ها از طریق برنامه Road to Battlefield قابل بازگشایی هستند.

بازی Battlefield V توسط استودیو دایس توسعه یافته و قرار بود توسط شرکت الکترونیک آرتز ابتدا در تاریخ ۲۷ مهرماه ۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد اما چندی پیش، شرکت ناشر برای اینکه زمان بیشتری در اختیار استودیو توسعه دهنده جهت کار بیشتر روی هسته گیم‌پلی بگذارد، عرضه بازی را تا تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸) به تعویق انداختاین عنوان برخلاف نسخه‌های گذشته فاقد سیزن پس و هرگونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. از دیگر ویژگی‌های جدید بازی می‌توان به وجود حالت‌های چندنفره متفاوت و جدید نظیر حالت پرطرفدار بتل رویال اشاره کرد که به نوعی رقیبی برای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Back Ops 4 با نام Blackout محسوب می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.