نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 شهریور 1397
ساعت 16:00

رکوردشکنی Zelda: Breath of the Wild در ژاپن

0 از 5

بازی Zelda: Breath of the Wild حالا به پرفروش‌ترین بازی سه‌بعدی سری زلدا در ژاپن تبدیل شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های زلدای نینتندو، هیچ وقت به میزانی که در غرب محبوبیت داشته در خود ژاپن آنچنان محبوب نبوده است. این موضوع خصوصا با در نظر گرفتن آمار فروش بازی‌های اخیر این سری در این کشور مطرح است، و مهم نبوده که بازی روی کدام یک از پلتفرم‌های نینتندو - که در ژاپن بسیار پرفروش هم هستند - منتشر شود. با در نظر گرفتن این واقعیت، به تازگی فاش شده که آخرین ماجراجویی «لینک» در  Hyrule موفق شده تا رکورد فروش سری بازی‌های Zelda از دوره سه‌بعدی شدن این مجموعه را در ژاپن بکشند.

پیرامون بازی Zelda: Breath of the Wild که مدتی قبل هم فاش شده بود که به اولین بازی این سری تبدیل شده که در طول ۲۰ سال گذشته در ژاپن به فروش بیش از ۱ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده، به تازگی نیز اعلام شده که به فروشی معادل ۱٫۲۵۸ میلیون نسخه رسیده است. با دستیابی به این میزان فروش، این بازی حالا رکورد قبلی این سری در ژاپن و بازی Ocarina of Time را با فروش ۱٫۲۵۷ میلیونی‌اش شکسته است. گفتنی است که حالا Breath of the Wild پرفروش‌ترین بازی سه‌بعدی سری زلدا در ژاپن است و این آمار، مجموع میزان فروش بازی روی دو پلتفرم نینتندو سوییچ و Wii U می‌باشد. گفتنی است که این آمار، متعلق به نسخه‌های فیزیکی بازی است و شامل عناوین ریمستر و همچنین فروش دیجیتالی بازی روی هیچ کدام از پلتفرم‌های عرضه شده نیز نمی‌شود.

در هر صورت، آمار تازه نشان از یک موفقیت دیگر برای یکی از برترین بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ و حتی تاریخ صنعت گیم محسوب می‌شود. فروش جهانی این بازی، در حال حاضر از ۱۰ میلیون نسخه نیز عبور کرده که باعث می‌شود بازی، در میان پرفروش‌ترین عناوین کنسول نینتندو سوییچ نیز قرار بگیرد. بازی Zelda: Breath of the Wild که اولین بار در ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۹۵) منتشر شد، در حال حاضر برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و Wii U در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.