نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 14 فروردين 1398 - 19:00
5 از 5

بخش اعظم دموی بازی Anthem در نمایشگاه E3 2017 فیک بوده است!

در نمایشگاه E3 2017، بازی Anthem در مرحله‌ی پیش تولید قرار داشته است!

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سوالات متعددی در مورد بازی Anthem وجود دارند اما اجازه دهید همه‌ی آن‌ها را در یک سوال جمع کنیم، چه بلایی بر سر این بازی آمد؟ درزمان عرضه‌ی این عنوان، شاهد گزارشاتی مبنی بر مشکلات عملکردی، باگ، مشکلات مربوط به لوت و موارد بسیار دیگری بودایم که حتی شاید در یک بازی ساخته شده توسط یک استودیوی تازه کار هم دیده نشوند! از سوی دیگر، در مقایسه‌ی نسخه‌ی نهایی و دموی نمایش داده شده از این بازی در نمایشگاه E3 سال 2017، شاهد تفاوت‌های محسوسی هستیم، اما چرا؟

اخیراً Jason Schreier مقاله‌ای را در سایت Kotaku منتشر و در آن تلاش کرده است که به بیان دلایل مشکلات بازی Anthem بپردازد؛ براساس این مقاله، علت تفاوت دموی آن با نسخه‌ی نهایی، این بوده است که بازی در آن زمان در مرحله‌ی پیش تولید قرار داشته است. Schreier در مقاله‌ی خود با 19 نفر از افرادی که برروی ساخت این بازی کار کرده‌اند، صحبت کرده و همه‌ی آن‌ها، دموی نمایش داده شده را حدس و گمان سازندگان خوانده‌اند؛ یکی از این سازندگان اعلام کرد:

بعد از نمایشگاه E3، گفتیم پس این کاری است که قصد انجام دادنش را داریم، اما آماده سازی تیم برای ساخت آن، نیاز به مدت زمان قابل توجهی داشت، از سوی دیگر، هنوز مشکلات و سوالات زیادی بر سر راه ما قرار داشتند؛ بخش اعظمی از دموی نشان داده شده همچون سایر دموهایی که در نمایشگاه E3 نشان داده می‌شوند، فیک بودند. اعضای استودیوی ما در آن زمان هنوز با سوالاتی نظیر «واقعاً قصد انجام این کار را داریم؟ آیا تکنولوژی ساخت چنین چیزهایی را در دست داریم؟ هدف از چنین پروازهایی چیست؟ دنیای بازی باید چقدر بزرگ باشد؟ و ...» روبرو بودند.

سازنده‌ی دیگری اعلام کرد که در آن زمان حتی هنوز در مورد توانایی‌هایی که باید در اختیار بازیکنان قرار می‌گرفتند هم صحبت نشده بود:

در آن زمان هیچ تصمیمی گرفته نشده بود! حضور یک بازی در بخش پیش تولید، یک چیز قطعی نیست! شما باید به نگرش تیم سازنده و اینکه قصد انجام چه کاری را دارند هم نگاه کنید، در آن بازه‌ی زمانی حتی پایه‌ای ترین جزئیات هم مشخص نبودند.

نکته‌ی قابل توجه آن است که وقتی زمان عرضه‌ی عنوان Anthem برای پاییز سال 2018 اعلام شد، استودیوی «بایوور» (BioWare) هنوز حتی یک مرحله از آن را نساخته بود!

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.