نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 23 دی 1398 - 14:00
0 از 5

شایعات دیگری از Assassin's Creed Ragnarok منتشر شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اندکی بعد از انتشار شایعات تازه از بازی بعدی سری Assassin's Creed، حالا جزئیات لیک شده بیشتری هم منتشر شده است.

در طول هفته اخیر، چند گزارش تایید نشده از احتمال درز پیدا کردن جزئیاتی از بازی بعدی سری Assassin's Creed منتشر شده که در آن، یک بار دیگر از بازی تحت عنوان «Assassin's Creed Ragnarok» نام برده شد. گفتنی است که این عنوان، چندین ماه است که به صورت گمانه‌زنی و انتشار اطلاعات تایید نشده در فضای مجازی مطرح شده و در طول چند روز گذشته، حجم صحبت‌ها درباره آن بیشتر هم شده است. در جدیدترین موارد از این دست، اخیرا یک تصویر ادعایی از محیط این بازی به همراه اطلاعات بیشتر منتشر شده است.

سری بازی‌های Assassin's Creed را می‌توان مهم‌ترین فرنچایز کمپانی یوبی‌سافت دانست و با توجه به غیبت این مجموعه سابقا سالانه در سال ۲۰۱۹، احتمال عرضه یک بازی جدید در سال ۲۰۲۰ طبیعتا بسیار بالا دانسته می‌شود. پیرامون نسخه بعدی، مدت‌هاست که گزارش‌ها نشان از این دارد که بازی قرار است در دوره زمانی وایکینگ‌ها و در یک دنیای بسیار بزرگ شامل شمال قاره اروپا جریان داشته باشد. در این زمینه، اخیرا یک کاربر 4chan اقدام به انتشار پست تازه‌ای از بازی کرده و گفته که این بازی قرار است در روز ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن)، همزمان با «رویداد پلی‌استیشن» و رونمایی سونی از پلی‌استیشن 5 معرفی شود. او یک تصویر هم از محیط این بازی ارسال و جزئیاتی هم درباره آن منتشر کرده است. شما در ادامه این تصویر که ظاهرا نشان از یک «شخصیت قابل بازی مونث» دارد را مشاهده می‌کنید.

assassins creed ragnarok 1578810530074

تصویر منتشر شده به شکلی تار است و به سختی می‌توان جزئیاتی از آن پیدا کرد. با این حال مشخص است که این شخصیت مونث بوده و موهای قرمزرنگ بلندی هم دارد. او همچنین ظاهرا یک سپر نیز در دست دارد که این سلاح در بازی قبلی سری وجود نداشت. غیر از تصویر، کاربر توضیحاتی هم نوشته و گفته که تیم اصلی سازنده این بازی، سازندگان بازی Assassin's Creed Origins هستند که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. به گفته او، گیم‌پلی این بازی شباهت زیادی به Origins و Odyssey دارد و قرار است به صورت رسمی، در روز ۱۲ آوریل معرفی شود. این یک ادعای بزرگ توسط کاربر است که بازی قرار است در این روز، یعنی مصادف با یک «رویداد پلی‌استیشن» معرفی شود. باید دید که در ادامه این ادعا درست خواهد بود یا خیر.

با توجه به منشا خبر یعنی 4chan که کاربران به صورت ناشناس اقدام به پست گذاشتن می‌کنند، نمی‌توان گزارش تازه را خارج از شایعات و گمانه‌زنی طبقه‌بندی کرد؛ هرچند این بار کاربر لیک کننده دست به انتشار یک مدرک هم زده است. در هر صورت کم‌تر از یک ماه تا موعد رونمایی ادعا شده باقی مانده و باید دید که درستی این شایعات درنهایت تایید خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.