نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 13 فروردين 1399 - 09:00
0 از 5

ظاهرا فهرست اچیومنت‌های Assassin's Creed Valhalla لیک شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا ادعا شده که فهرستی از اچیومنت‌های مرتبط با بازی Assassin's Creed 2020 به بیرون درز پیدا کرده است.

سری «اساسینز کرید» از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فرنچایزهای کمپانی یوبی‌سافت محسوب می‌شود که حتی با درنظر گرفتن ماهیت داستان‌محور و جهان‌باز بودن آن‌ها، تا قبل از سال ۲۰۱۵ به صورت سالانه عرضه می‌شدند. از آن سال به بعد، روند عرضه بازی‌های جدید سری به شکل سالانه نبود و با توجه به عدم عرضه نسخه جدید در سال ۲۰۱۹، مدت‌هاست که شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره بازی Assassin's Creed 2020 منتشر شده است. یکی از محبوب‌ترین شایعات به انتشار یک Assassin's Creed در عصر وایکینگ‌ها اشاره دارد که مدت‌هاست تحت عنوان Assassin's Creed Ragnarok در میان طرفداران مطرح بوده است. در همین ارتباط، شایعه جدیدی منتشر شده که عنوان رسمی این بازی را «Assassin's Creed Valhalla» معرفی می‌کند.

مبدا شایعه اخیر، ظاهرا یکی از پست‌های بی‌نام 4chan است و به همین دلیل باید در پذیرش ادعاهای بعدی با تردید بیشتری عمل کرد. این پست که فهرست کامل و بلندبالایی از اچیومنت‌های بازی را منتشر کرده، البته به شکل قانع‌کننده‌ای درست به نظر می‌رسد و اگر این لیست تقلبی هم باشد، یک جعل حرفه‌ای از جانب یکی از طرفداران سری به حساب می‌آید. شما در ادامه تعدادی از تصایر مرتبط را مشاهده و همچنین می‌توانید تصویر کامل این اچیومنت‌ها را از طریق این لینک مشاهده کنید.

ac valhalla achievement list lief eriksonac valhalla achievement list lief erikson

با توجه به توضیحات پست اولیه لیک کننده تصویر، این اطلاعات از یک پروفایل تست که برای این بازی استفاده می‌شده استخراج شده که البته درحال حاضر حذف شده است. در ارتباط با فهرست، همان‌طور که اشاره شد گرچه این اچیومنت‌ها بسیار قابل باور هستند ولی همچنان تردیدهای زیادی درباره درستی اصل خبر وجود دارد. پیرامون خود این اچیومنت‌ها، موارد جالبی به چشم می‌خورد که برای مثال، اشاره به مراحل بازی با کلمه Sequences است که در هیچ کدام از دو بازی قبلی Odyssey یا Origins به این شکل اشاره نمی‌شدند و این عبارت در عناوین قدیمی‌تر به کار می‌رفت. یکی از اچیومنت‌ها نیز با خط مورس نوشته شده که این نوع عنوان‌های مرموز از زمان خط داستانی قهرمان اولیه سری یعنی «دزموند مایلز» در بازی‌های بعدی به کار گرفته نشده است. همچنین اگر درنهایت این اچیومنت‌ها درست باشند، ظاهرا در این بازی با هیولاهایی نظیر «Kraken» و «Nidhoggr» مواجهه وجود دارد و همچنین به «اودین» هم اشاره شده است.

در پایان باید گفت که نمی‌توان با قطعیت درباره درستی یا نادرستی فهرست اخیر اظهارنظر کرد ولی تا زمان تایید نشدن رسمی بازی توسط یوبی‌سافت، این گزارش باید به عنوان شایعه درنظر گرفته شود. لازم به ذکر است که سری بازی‌های Assassin's Creed در ارتباط با درزهای اطلاعاتی و فاش شدن اطلاعات، سابقه قبلی هم دارد و در صورت صحت خبر، احتمالا باید منتظر رونمایی رسمی این بازی در جریان کنفرانس خبری آنلاین یوبی‌سافت در بازه زمانی E3 باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.