نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 22 فروردين 1399 - 09:00
0 از 5

شایعات جدید پیرامون ریبوت سری Silent Hill مجددا مطرح شده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ با وجود رد شدن شایعات اخیر سری Silent Hill توسط کونامی، احتمال احیای سری یک بار دیگر قوت گرفته است.

طرفداران سری بازی‌های وحشت-بقای Silent Hill، برای چندین هفته پیاپی شاهد انتشار انواع گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌ها پیرامون احیای این مجموعه توسط کونامی هستند. در این ارتباط، غیر از شایعات و اظهارنظرهای غیررسمی، اشارات جالبی از جانب افراد مرتبط به این سری نیز وجود داشته که باعث گرم شدن تنور این بحث‌ها شده است. برای مثال ماساهیرو ایتو از سازندگان قدیمی این سری، به کار روی یک پروژه جدید اشاره کرده که در یک بخش جالب، گفته بود «امیدوار است که این پروژه کنسل نشود.» این اشاره، به شکل گسترده‌ای به ماجرای کنسل شدن بازی Silent Hills تعبیر شد که توسط هیدئو کوجیما و در زمان کار در شرکت کونامی مراحل تولید خود را می‌گذراند. به علاوه، کوجیما که حالا از کونامی خارج و استودیو خودش را تاسیس کرده نیز بارها نسبت به ساخت یک بازی در ژانر وحشت اظهارتمایل کرده است.

این رشته گمانه‌زنی‌ها، درنهایت به شایعه همکاری سونی با کونامی برای احیای این سری منتهی و حتی ادعا شد که سونی احتمالا این IP را از کونامی خواهد خرید. با این حال مدتی بعد، کونامی رسما در یک بیانیه، شایعات اخیر پیرامون سری را رد کرد و البته گفت که «البته این طور هم نیست که ما به صورت کامل درها را به روی این فرنچایز ببندیم، فقط آن طور که در گزارش‌ها آمده اتفاق نمی‌افتد.» با توجه به تکذیبیه کونامی، گرچه این شایعات به سرعت کمرنگ شدند، ولی به نظر می‌رسد که این تکذیب نیز نتوانسته کاملا این بحث‌ها را خاموش کند. اخیرا یک کاربر به نام KatharsisT در ResetERA، ادعاهای جدیدی را درباره ریبوت شدن این سری مطرح کرده و گفته که این بازی به شکل مشترک توسط کونامی و سونی ساخته می‌شود، به شکل انحصاری PS5 عرضه خواهد شد و در طول ماه‌های آینده رسما معرفی می‌شود.

لازم به ذکر است که KatharsisT، یک کاربر شناخته‌شده در زمینه لیک کردن اطلاعات نیست ولی مدیران ResetERA، اطلاعات ارسالی این کاربر را تایید کرده‌اند. به گفته این کاربر، در ساخت بازی ریبوت جدید سایلنت هیل، تعدادی از اعضای قدیمی Team Silent از جمله کارگردان کیچیرو تویاما، طراح هنری ماساهیرو ایتو و حتی آکیرا یامااوکا سازنده موسیقی متن مشهور سری نیز حضور دارند. به گفته این کاربر، این بازی قرار است حداقل به شکل زمان‌دار، به عنوان یک انحصاری پلی‌استیشن 5 منتشر شود. درحالی که اطلاعات موردنیاز برای تایید ادعاها توسط مدیران ResetERA مورد تایید قرار گرفته، با این حال باید گفت که میزان شایعات و خبرهای غیررسمی پیرامون این سری مرتبا درحال افزایش است و تا زمان تایید رسمی توسط کونامی، نمی‌توان به شکل قطعی درنظر گرفت.

در خبری دیگر پیرامون این سری، اخیرا یک هنرمند طراح ژانر وحشت مانگا در ژاپن به نام Suehiro Maruo، پست‌های جدیدی در حساب‌های شخصی خود منتشر کرده که یک پست با تصویری مرتبط با Silent Hill است و تصویر دوم به شرکت کونامی در توکیو ژاپن اشاره دارد؛ مواردی که می‌تواند همچنان بحث‌ها را درباره احیا شدن این مجموعه بازی قدیمی و محبوب زنده نگه دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.