نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 ارديبهشت 1399 - 12:00
3.5 از 5

احتمالا به زودی از یک بازی جدید بتمن رونمایی می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک کاربر ردیت اخیرا گفته که علیرغم مشکلات ناشی از ویروس کرونا، وارنر بروس به زودی از یک بازی جدید بتمن رونمایی می‌کند.

تقویم صنعت گیم در ماه‌های اولیه سال ۲۰۲۰، به دلیل بحران جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا چندان خوشایند نبوده و پس از لغو شدن رویدادها و همایش‌های مختلف گیمینگ، این مشکلات اخیرا به خود بازی‌های در صف عرضه نظیر The Last of Us 2 نیز رسید که تا مدتی نامعلوم با تاخیر مواجه شده است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود این بحران تا چندماه دیگر نیز ادامه‌دار باشد، صنعت گیم نیز مانند دیگر بخش‌ها با مشکلات جدی مواجه خواهد بود.

براساس پست کاربر شناخته شده ردیت یعنی MrBlum2020، کمپانی وارنر بروس که تا قبل از کنسل شدن رویداد E3 2020 خبر از حضور در آنجا را منتشر کرده بود، ظاهرا علیرغم این موضوع همچنان مایل به رونمایی از یک بازی جدید بتمن است. این کاربر گفته که کمپانی، در ابتدا قصد داشت از این بازی در جریان E3 پرده‌برداری کند، ولی حالا این اتفاق ممکن است زودتر هم صورت بگیرد. بنا بر این ادعا، وارنربروس علیرغم مشکلات داخلی که در فرایند تولید بازی پیدا شده، همچنان برای رونمایی از بازی مصمم است و این اتفاق به احتمال زیاد، در ماه آینده میلادی یعنی می رخ می‌دهد. لازم به ذکر است که شایعات پیرامون عرضه یک بازی جدید بتمن، مدتی هست که در کنار رونمایی از یک بازی تازه از سری هری پاتر به گوش می‌رسد. با این حال شیوع ویروس کرونا و لغو شدن رویدادهایی نظیر E3، باعث تحولات درونی زیادی در صنعت گیم شده است.

به هر ترتیب باید توجه داشت که گزارش اخیر علیرغم سابقه خوبی که کاربر لیک‌کننده دارد، از جانب یک منبع غیررسمی مطرح شده و احتمال نادرست بودن آن وجود دارد. هرچند زمان ادعایی برای رونمایی نیز چندان دور نیست و به زودی می‌توان صحت ادعای اخیر را قضاوت کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.