نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 01 خرداد 1399 - 12:00
0 از 5

احتمال اضافه شدن شخصیت سم فیشر به Rainbow Six Siege وجود دارد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش براساس دیتاماینینگ فایل‌های Rainbow Six Siege نشان می‌دهد که ممکن است شخصیت سم فیشر به عنوان اپراتور به بازی اضافه شود.

در حالی که طرفداران سری بازی‌های Splinter Cell مدت‌هاست منتظر شنیدن خبری از یک بازی جدید برای این مجموعه هستند، به نظر می‌رسد که شرکت یوبی‌سافت به استفاده از شخصیت اصلی سری یعنی سم فیشر، به عنوان یک شخصیت مهمان و با حضور افتخاری در دیگر سری بازی‌های خود قانع است. این شرکت در طول چند سال گذشته، به شکل متناوب از این شخصیت در دیگر بازی‌ها نظیر Ghost Recon Wildlands یا Breakpoint به عنوان یک کاراکتر مهمان استفاده کرده است. در بازی Assassin's Creed Odyssey هم در دوره زمانی حال، امکان پیدا کردن عینک نمادین سه‌شیشه‌ای سم به عنوان ایستر اگ وجود داشت. با در نظر گرفتن اینکه این شرکت از خود برنامه‌ای برای احیا سری بازی‌های اصلی سم فیشر یعنی اسپلینتر سل نشان نمی‌دهد، یک گزارش جدید به حضور افتخاری دیگری برای سم فیشر در یک سری بازی دیگر یوبی‌سافت اشاره دارد.

در این ارتباط گزارش جدیدی منتشر شده که براساس بررسی فایل‌ها و مستندات بازی Rainbow Six Siege، احتمالا اپراتورهایی که قرار است در فصل سوم بازی اضافه شوند فاش می‌شود. گفتنی است که Rainbow Six Siege گرچه در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، ولی با توجه به ماهیت آنلاین آن و عرضه متناوب محتواها و بروزرسانی‌های مختلف، همچنان محبوبیت بالایی در میان طرفداران دارد. تاکنون دو بسته محتوایی بزرگ تحت عنوان فصل اول و دوم برای این بازی عرضه شده که هر کدام، اپراتورها و شخصیت‌های قابل انتخاب جدیدی را به بازی آوردند. در ارتباط با سال پنجم - فصل سوم بازی، دیتاماینینگ‌های تازه بر روی برخی فایل‌ها احتمالا به یک اپراتور جدید اشاره دارد که با نام «Scout - ECH (Echelon / Third Echelon)» قابل شناسایی است. پیرامون این نام بازیکنانی که با سری اسپلینتر سل آشنایی دارند، از وجود یک سازمان مخفی زیرنظر NSA با عنوان Third Echelon که اعضای آن شامل Sam Fisher، Irving Lambert و Anna Grimsdottir است آگاه هستند که وقایع سری نیز حول اعضای این تیم بود. به این ترتیب اشاره به Echelon در کدهای بازی برای فصل سوم محتواهای Rainbow Six Siege، می‌تواند به حضور مجدد سم فیشر در یک سری بازی‌های غیر از اسپلینتر سل اشاره داشته باشد.

نکته جالب در ارتباط با اشاره به Third Echelon این است که براساس وقایعی که سم فیشر در بازی‌های اخیر به عنوان حضور افتخاری حضور داشته، این است که حالا این مامور زبده به تیم جدیدتر Fourth Echelon منتقل شده است. در هر صورت ماهیت این کاراکتر به عنوان یک مامور زبده با تخصص در مخفی‌کاری و عملیات‌های فوق مخفی است و انتظار می‌رود که حضور احتمالی او به عنوان اپراتور در Rainbow Six Siege هم شامل همین مشخصات باشد. گفتنی است که این گزارش، از طرفی می‌تواند نادرست هم باشد و البته در نقشه راه منتشر شده توسط یوبی‌سافت هم هیچ اشاره‌ای به حضور سم فیشر در Rainbow Six Siege نشده است.

بازی Rainbow Six Siege درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.