نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 25 آذر 1396 - 18:43
0 از 5

ممکن است Battlefield بعدی در جنگ جهانی دوم رخ دهد

شایعات حاکی از این هستند که نسخه‌ی بعدی Battlefield در جنگ جهانی دوم به وقوع می‌پیوندد

پس از موفقیت Battlefield 1، سال 2017 بدون خبر خاصی از فرنچایز بتلفیلد سپری شد. به جز DLCهایی که برای Battlefield 1 عرضه شدند EA هیچ خبر خاصی درباره‌ی آینده‌ی این سری منتشر نکرد. پس می‌توان انتظار داشت که تا پایان سال 2018 عنوان جدیدی از سری بازیهای Battlefield معرفی شود.

اخیرا شایعات بسیاری خبر از این می‌دادند که نسخه‌ی بعدیِ این فرنچایز دنباله‌ای برای سری فرعی Bad Company خواهد بود اما اکنون به نظر می‌رسد که آن شایعات صحت چندانی نداشتند. بنا بر گزارش Eurogamer توسعه دهنده‌ی بتلفیلد یعنی استودیوی DICE ساخت Bad Company 3 را در نظر دارد اما این اتفاق فعلا روی نخواهد داد.

منبع اصلی شایعه‌ی ساخت Bad Company 3 از یوتوبر معروف، AlimightyDaq سر چشمه می‌گیرند. AlmightyDaq هنوز هم بر سر مواضع خود ایستاده است و می‌گوید که در حال حاضر دو عنوان Battlefield در دست ساخت قرار دارند:

ما با دو بتلفیلد طرف هستیم. من می‌دانم که DICE Sweden مشغول ساخت یک بازی در زمان جنگ جهانی دوم است. در ویدیوی بعدی این را توضیح داده‌ام. اما بازی Bad Commpany 3 که قبلا راجبش صحبت کردم توسط DICE LA ساخته خواهد شد.

طبق گفته‌های AlmightyDaq بازیِ استودیو DICE Sweden که درباره‌ی جنگ جهانی دوم است در سال 2018 عرضه خواهد شد. Bad Company 3 نیز که طبق گفته‌های این شخص در بازه‌ی زمانی جنگ ویتنام رخ خواهد داد پس از بازی اول عرضه می‌شود. DICE LA سابقه‌ی ساخت بازیهای Medal of Honor و Lord of the RIngs را دارد اما در چند سال اخیر بیشتر نقش یک استودیوی پشتیبانی را بر عهده داشت و در تهیه‌ی DLCها به DICE Sweden کمک می‌کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.