نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 شهریور 1397 - 09:00
0 از 5

احتمالا Nioh و Diablo 3 عناوین رایگان ماه آینده PS Plus هستند

بنا به ادعای یک کاربر Reddit، یک لیک اطلاعاتی باعث فاش شدن عناوین رایگان ماه آینده PS Plus شده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ سونی هر ماه برای مشترکین سرویس Playstation Plus، تعدادی بازی را به عنوان عناوین رایگان ماهانه معرفی می‌کند که کاربران این سرویس، می‌توانند عناوین معرفی شده را به کتابخانه بازی‌های خود اضافه کنند. در ماه سپتامبر (ماه کنونی)، سونی اقدام به معرفی عناوین بسیار مطرحی همچون God of War 3 Remastered و Destiny 2 برای پلی‌استیشن 4 کرده است. اخیرا گزارش جدیدی در این زمینه مطرح شده که فاش می‌کند در ماه آینده (اکتبر)، سونی بازی‌های Nioh و Diablo 3 را برای مشترکین این سرویس رایگان خواهد کرد.

گزارش جدید، براساس یک مورد ادعای درز اطلاعاتی از جانب یک کاربر Reddit صورت گرفته که تصاویر کاور دو بازی Nioh و Diablo 3 را به همراه علامت مخصوص PlayStation Plus نمایش می‌دهد. بر این اساس، این کاربر ادعا کرده که این دو بازی قرار است عناوین رایگان PS Plus در ماه اکتبر باشند. پیرامون این خبر، احتمالا نیازی به اشاره نداشته باشد که با توجه به سیاست سونی و عدم تایید یا تکذیب این قبیل گزارش‌ها، خبر جدید نیز در قالب شایعه و گمانه‌زنی مطرح است و تا زمان تایید یا رد نهایی، نمی‌توان با قطعیت در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد. با این حال در صورت صحت این شایعه، می‌توان گفت که پس از یک ماه سپتامبر عالی برای مشترکین این سرویس با چند عنوان بزرگ AAA و رایگان، این دسته از کاربران در ماه بعد نیز می‌توانند شاهد عرضه رایگان تعدادی از بهترین بازی‌های نسل هشتمی برای PS4 باشند. شما در ادامه، تصویر ارسالی توسط این کاربر Reddit را مشاهده می‌کنید.

 PlayStation Plus October games

در بین این عناوین، احتمالا بازی Nioh پرچمدار احتمالی بازی‌های رایگان ماه بعد PS Plus باشد؛ بازی که اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، و موفق به دریافت بازخوردهای بسیار مثبتی از جانب طرفداران و منتقدین گردید. بازی Nioh در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز ۹٫۷ از ۱۰ را دریافت کرده است. سونی، به صورت رسمی همواره در چند روز آخر هر ماه یا چند روز اول هر ماه میلادی اقدام به معرفی رسمی عناوین رایگان PS Plus می‌کند و برای تایید یا رد این شایعه، احتمالا باید حداقل تا دو هفته دیگر منتظر بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.