نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 05 آبان 1397
ساعت 08:00

انتشار گیم‌پلی تریلر Panoramic بازی Just Cause 4

3 از 5

به تازگی گیم‌پلی تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر شده، که محوریت آن نمایش چشم‌اندازهای بازی در رزولوشن فوق عریض است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از موردانتظارترین عناوین جهان‌باز سال ۲۰۱۸، بازی Just Cause 4 است که البته هنوز بیش از یک ماه تا عرضه آن هم زمان باقی مانده است. با هرچه نزدیک‌تر شدن به این روز، Square Enix و Avalanche نیز با انتشار تریلرها و ارائه جزئیات بیشتر، هایپ‌ها برای این بازی را بیشتر می‌کنند و برای مثال در کنار بسیاری موارد دیگر ما تاکنون، تریلر طوفان تورنادو، تریلر داستانی، ویدیویی با محوریت دنیای بازی و همچنین فاش شدن نقشه کامل این بازی را در سرخط خبرها داشتیم. اسکوئر در ادامه همین استراتژی هایپ تا روز عرضه، اخیرا تریلر جدیدی از این بازی را با عنوان «Panoramic Trailer» منتشر کرده، که شاهد اجرای بازی در ابعاد نمایشی فوق عریض هستیم و البته همه چیز درباره آن خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

در ویدیو گیم‌پلی جدید، همان‌طور که از نام آن نیز پیداست نمایش در رزولوشن 4K و بسیار عریض است که از این طریق می‌توان دید وسیع‌تری را در حین گیم‌پلی نسبت به دنیای پیرامون داشت؛ دنیایی که در این کلیپ از گرافیک بسیار بالا و خیره‌کننده‌ای برخوردار است. همان‌طور که در نقشه بازی نیز پیش‌تر مشاهده کرده بودیم، وضعیت‌های آب و هوایی مختلف یکی از مشخصه‌های اصلی دنیای این بازی است که در کلیپ جدید نیز بین محیط‌ها در حین گیم‌پلی به نمایش در آمده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 

 

مناظر بیابانی، جنگل‌های انبوه، مناظر کوهستانی و پوشیده از برف، پرواز، اکشن‌های مبتنی بر وسایل نقلیه، انواع استفاده‌های جذاب و فان ریکو از wingsuit معروف خودش، طوفان تورنادو و ... از مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که در این ویدیو دیده می‌شوند. همان‌طور که اشاره شد، این کلیپ با محوریت نمایش ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی بازی در رزولوشن فوق عریض منتشر شده و مشخص نشده تصاویر آن، از روی چه پلتفرمی ضبط شده است. با این حال با در نظر گرفتن میزان گرافیک این نسخه از بازی، می‌توان تصور کرد که اجرا روی یکی از سیستم‌های Playstation 4 Pro یا Xbox One X بوده است.

بازی جاست کاز 4 قرار است در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.