نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 آذر 1397
ساعت 15:00

تریلر لایو اکشن جدید بازی Just Cause 4 منتشر شد

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر کرده است.

بازی Just Cause 4 قرار است که هفته آینده به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اما پیش از آن، چه راهی بهتر از انتشار یک تریلر لایو اکشن برای تبلیغ بازی وجود دارد؟ در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Just Cause 4 با نام «?One Man Did All This» منتشر کرده است که شامل تصاویری از شخصیت «گابریلا مورالس» (Gabriela Morales)، رهبر سازمان Black Hand و آنتاگونیست اصلی بازی، به نمایش می‌گذارد که در حال سوال کردن از سربازان زخمی خود، درباره پایگاهی نابود شده است.

عنوان Just Cause 4، شخصیت اصلی این سری از بازی‌ها یعنی ریکو رودریگز را به Solis می‌برد، یک کشور خیالی در آمریکا جنوبی که با گروهی از مزدوران به نام Black Hand به مشکل خورده است و با توجه به اینکه پرد ریکو قبلا با این گروه همکاری داشته است، او خود را مسئول از بین بردن آن‌ها می‌بیند. در این میان، وی گاهی از توفان‌ها و کولاک‌های شدید به عنوان امیتازی برای ضربه زدن به این گروه استفاده می‌کند که در نوع خود بسیار عجیب است. در ادامه شما می‌توانید تریلر لایو اکشن بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در خبری مرتبط، کار ساخت بازی Just Cause 4 چندی پیش به پایان رسیده یا گلد شد و شرکت اسکوئر انیکس سیستم موردنیاز رسمی آن جهت اجرا روی رایانه‌های شخصی را منتشر کرد. در پایان، این بازی  قرار است در تاریخ ۱۳ام آذرماه ۹۷ (چهارم دسامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.