نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 09:00

تاریخ انتشار قسمت سوم از فصل انتهایی بازی The Walking Dead مشخص شد

0 از 5

استودیو اسکایبوند گیمز سرانجام تاریخ انتشار قسمت سوم بازی The Walking Dead Final Season را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو اسکایبوند گیمز تاریخ انتشار قسمت سوم از فصل نهایی بازی The Walking Dead را اعلام کرد. این قسمت که Broken Toys نام گذاری شده است، قرار شده تا در تاریخ ۲۵ دی‌ماه ۹۷ (۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اختصاصی اپیک گیمز) عرضه شود.

این اولین‌باری است که پس از گذشت‌ مدت‌ها، سرانجام خبری از قسمت سوم بازی The Walking Dead Final Season منتشر می‌شود. گفتنی است که قسمت آخر بازی که Take Us Back نام دارد، هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما اگر استودیو اسکایبوند گیمز روندی مشابه با استودیو تل‌تیل در عرضه قسمت‌ها را در پیش گرفته باشد، می‌توان انتظار داشت که قسمت بعدی نیز طی یکی دوماه آینده منتشر شود. در ادامه شما می‌توانید تریلر قسمت سوم از فصل انتهایی بازی The Walking Dead را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را درباره آن در بخش نظرات به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

همان‌طور که به احتمال زیادی می‌دانید، استودیو تل‌تیل گیمز توانست با ساخت بازی موفق The Walking Dead، نام خود را به عنوان اصلاح کننده ژانر بازی‌های ویدیویی ماجراجویی بر سر زبان‌ها بیاندازد. این استودیو بعد‌ها از همین شهرت برای ساخت دیگر بازی‌های لایسنس شده براساس فرانچایز‌هایی محبوب نظیر ‌Batman، Borderlands و Guardians of the Galaxy استفاده کرد. چندی پیش بود که خبری شوک برانگیزی منتشر شد که استودیو تل‌تیل گیمز به زودی تعطیل می‌شود و بسیاری از کارکنان آن اخراج شده‌اند. به دنبال همین موضوع نیز اعلام شد که ساخت پروژه‌های آینده استودیو متوقف خواهد شد؛ یکی از این پروژه‌ها بازی The Walking Dead بود که در فصل انتهایی خود قرار داشت و فقط دو قسمت از آن منتشر شده بود.

مدتی بعد اما استودیو اسکایبوند گیمز که توسط خالق دنیای «مردگان متحرک» یعنی «رابرت کرکمن» تاسیس شده است، به نجات بازی The Walking Dead آمد و اعلام کرد که مسئولیت ساخت قسمت‌های باقی‌مانده از فصل انتهایی بازی را به عهده گرفته است. در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۱۸ میلادی، این استودیو اعلام کرد که عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی The Walking Dead Final Season در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. البته در ادامه خبر تایید شد که آن دسته از کاربرانی که نسخه کامل را قبلا روی استیم خریداری کرده بودند، به قسمت‌های آینده روی ‌آن دسترسی خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.