نویسنده: میلاد شجری جمعه، 21 دی 1397
ساعت 12:00

سری ویدیو‌های Metro Exodus با محوریت پشت صحنه ساخت بازی؛ قسمت اول

0 از 5

کمپانی دیپ سیلور از انتشار سری ویدیو‌های جدید بازی Metro Exodus با محوریت پشت صحنه ساخت این بازی خبر داد.

این هفته را می‌توان برای طرفداران سری بازی‌های Metro بسیار هیجان‌انگیز تلقی کرد؛ چرا که کمپانی دیپ سیلور قول داد که هر روز اطلاعات جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر می‌کند. اول از همه ما متوجه شدیم که حالت پرطرفدار Photo Mode بخشی از این بازی شوتر/تیراندازی در هنگام عرضه خواهد بود. فردای این خبر دیپ سیلور تریلر داستانی رسمی بازی را منتشر کرد و روز بعدی را نیز به معرفی نسخه بسیار محدود Artyom Edition اختصاص داد. امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز (4A Games) از سری ویدیو‌های جدید Metro Exodus با محوریت پشت صحنه ساخت بازی رونمایی کردند.

قسمت اول از این سری ویدیو‌ها که به شکل مستند هستند و «The Making of Metro Exodus» نام دارند، امروز منتشر شده است. این ویدیو به نمایش تاریخچه استودیو 4A Games و همچنین، مراحل اولیه طرح ریزی بازی Metro Exodus می‌پردازد. تعدادی از اعضای تیم توسعه دهنده این بازی درباره نحوه تشکیل استودیو در شهر کیف کشور اوکراین، در سال ۲۰۰۵ میلادی و اینکه چگونه به ایستادگی آن‌ها کمک کرده است، صحبت می‌کنند.

در بخش دیگری از ویدیو مشخص می‌شود که بعد از عرضه بازی‌های Metro 2033 و Metro: Last Light در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ میلادی، 4A Games کار بر روی عنوان Metro Exodus را آغاز کرده است. تیم توسعه دهنده در این عنوان قصد داشت که از تونل‌‌ها و در نهایت، شهر مسکو خارج شوند و به گشت و گذار در طبیعت و به طور کلی، بخش‌های بیشتری از کشور روسیه بپردازند. از آنجایی که داستان بازی در طول یک سال روایت می‌شود، استودیو سازنده اطمینان حاصل کرده است که هر فصل به لحاظ رنگی و محیطی با دنیای واقعی تطابق داشته باشد. در ادامه شما را به دیدن قسمت اول از این سری ویدیو‌ها دعوت می‌کنیم:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Metro Exodus قرار است در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ این در حالی است که عرضه بازی در ابتدا برای تاریخ سوم اسفند (۲۲ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.