نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 04 بهمن 1397
ساعت 14:00

تریلر جدید بازی Metro Exodus به اسلحه‌ها می‌پردازد

0 از 5

کمپانی دیپ سیلور به تازگی تریلر جدیدی از عنوان Metro Exodus منتشر کرده است که به معرفی چهار کلاس اصلی از اسلحه‌های بازی می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز (4A Games) تریلر جدیدی از عنوان Metro Exodus منتشر کرده‌اند که روی معرفی و نمایش کلاس‌های اصلی از اسلحه‌های بازی و همچنین سیستم شخصی سازی‌ آن‌ها که کاملا پیشرفته نیز به نظر می‌رسد، تمرکز کرده است. بازی Metro Exodus دارای طیف وسیعی از اسلحه‌های دست‌ساز است که توسط آت و آشغال‌های یافته شده در سرتاسر روسیه پسا آخرالزمانی ساخته شده‌اند. این بازی با استفاده از سیتسم ساخت و سازی که دارد، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که هر زمان که خواستند و با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند، اسلحه‌های خود را در بازی شخصی سازی کنند.

تریلر جدید بازی Metro Exodus اول از همه به معرفی کلاس Handgun می‌پردازد. نکته جالبی که درباره این نوع از اسلحه‌ها وجود دارد، این است که بازیکن می‌تواند قطعاتی مثل دوربین، صدا خفه‌کن و موارد مشابه دیگر را به این اسلحه‌ها اضافه کند و در کنار آن حتی، اسلحه‌هایی چون Revolver و Bastard را به یک مسلسل با برد متوسط یا SMG تبدیل کند. Shotgun‌ها نیز در بازی حاضر خواهند بود و بازیکنان می‌توانند با ایجاد اصلاحاتی، این نوع سلاح‌ها را دو لول و حتی چهار لول کنند. در کنار اسلحه‌های ذکر شده که همگی از با استفاده از ضایعات ساخته شده‌اند، در این میان اسلحه‌هایی وجود دارند که از جنگ جان سالم به در برده‌اند؛ نظیر Kalash و Bulldog که البته آن‌ها نیز قابل شخصی‌سازی برای استفاده در مبارزات در محدوده متوسط و دور هستند. گفتنی است که اسلحه تک‌تیرانداز شخصیت آنا به نام The Valve نیز در بازی قابل استفاده خواهد بود؛ گفته می‌شود که The Valve قدرتمندترین اسلحه بازی Metro Exodus است که البته صدای بسیار بلندی تولید می‌کند.

به علاوه، اسلحه‌های ویژه نیز در بازی Metro Exodus در دسترس خواهند بود که توسط بازماندگان جنگ طراحی و ساخته شده‌اند که در جریان بازی، قابل یافت بوده یا به بازیکنان هدیه داده می‌شوند. این اسلحه‌ها همانند دیگر سلاح‌های بازی قابل شخصی سازی بوده و بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که با استفاده از یک سری آیتم‌های ویژه، انواع مختلفی از مهمات را برای آن‌‌ها تولید کنند. در بخشی از تریلر مشخص می‌شود که بازیکنان باید به طور مرتب اسلحه‌های خود را تمیز کرده و تعمیر کنند؛ در غیر این صورت، اسلحه‌ها در مبارزات بیش از حد داغ شده یا حتی گیر می‌کنند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Metro Exodus قرار است در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود؛ این در حالی است که عرضه بازی در ابتدا برای تاریخ سوم اسفند (۲۲ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.