نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 فروردين 1398
ساعت 10:00

تیزر جدیدی از سری Borderlands منتشر شده است

تیزر جدید گیرباکس از سری بوردرلندز احتمالا به Borderlands 3 اشاره دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو گیرباکس (Gearbox Software) به تازگی یک تیزر جدید از سری Borderlands منتشر کرده که از نظر بصری و جلوه‌های ویژه، چشمگیر به نظر می‌رسد. این تیزر که با عنوان «Mask of Mayhem» منتشر شده، ممکن است حتی اشاره‌ای به بازی Borderlands 3 باشد.

با توجه به گزارش‌ها از حضور گیرباکس در PAX East و احتمال رونمایی از بازی Borderlands 3، این استودیو اخیرا از طریق حساب رسمی توییتری خود اقدام به نمایش یک تیزر تریلر کوتاه با عنوان «Mask of Mayhem» کرده است. به شکل مشخص، این تیزر فقط به منظور اهداف تبلیغاتی و آماده‌سازی منتشر شده، ولی گیرباکس وعده داده که اطلاعات جدیدتر از این بازی در جریان رویداد خود استودیو در PAX East به اشتراک گذاشته می‌شود. شما در ادامه این پیام به همراه تیزر را مشاهده می‌کنید:

Mayhem در پیش است. ساعت‌ها را برای ۲۸ مارس (۸ فروردین - ۱۰:۳۰ شب به وقت ایران) و رویداد گیرباکس در PAX East تنظیم کنید.

 

Gearbox مدتی هست که کمپین تبلیغاتی را برای نمایش یک بازی جدید مرتبط با سری Borderlands و در جریان رویداد PAX East دنبال می‌کند. آن‌ها مدتی پیش یک تصویر از تابلو اتوبان در محیطی کویری منتشر کردند که حاوی چند نشانه جالب از جمله اشاره به عدد 3 و دو کلمه Boston و MA بود که به تاریخ ۲۸ مارس اشاره می‌کرد. غیر از آن تصویر، تصاویر دیگری هم در ادامه منتشر گردید که باز هم حاوی علائمی در ارتباط با سری بوردرلندز بود. با در نظر گرفتن پیش‌زمینه و اهمیت بالای نمایش گیرباکس، تیزر جدید Mask of Mayhem نیز از نکات بسیار مهمی برخوردار است. این تیزر به شکل هنری و جالبی طراحی شده که در آن شخصیت‌های مختلف سری مانند سر هامرلاک (Sir Hammerlock)، الی (Ellie)، کلپ‌ترپ (Claptrap) و بسیاری دیگر از شخصیت‌های نام‌آشنای سری برای طرفداران در آن دیده می‌شود. در تیزر، همه این شخصیت‌ها به شکلی جالب و یکی پس از دیگری به نمایش در می‌آیند و درنهایت همه آن‌ها در کنار هم، نقاب Mayhem را شکل می‌دهند.

با توجه به عرضه Borderlands 2 در سال ۲۰۱۳، طرفداران مدت زیادی است که در انتظار نسخه دنباله هستند. نکته مهم این است که گیرباکس و Randy Pitchford، قبلا و در سال ۲۰۱۶ هم ساخت یک بازی دنباله را تایید کرده بودند و برای همین، احتمال دارد که همه این نمایش‌ها درنهایت منجر به معرفی بازی Borderlands 3 شود. در هر صورت همان‌طور که اشاره شد، Gearbox این بازی مرتبط با سری را به صورت رسمی در ۱۰:۳۰ امشب به وقت ایران معرفی خواهد کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.