نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 خرداد 1399
ساعت 12:00

انتشار ده دقیقه گیم‌پلی مرحله سایلنت هیل در Dead By Daylight

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از معرفی شدن مرحله بعدی بازی Dead by Daylight با مضمون سری Silent Hill، حالا 10 دقیقه گیم‌پلی این مرحله نیز منتشر شده بود.

استودیو Behaviour Interactive سازنده بازی Dead by Daylight، اخیرا اعلام کرد که مرحله بعدی این بازی قرار است با همکاری شرکت کونامی و با مضمون سری بازی‌های «سایلنت هیل» باشد. گفتنی است که در طول چند ماه گذشته، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی از معرفی عنوان جدید یا یک عنوان ریبوت از سری وجود داشت و انتشار خبر اخیر در چنین بازه زمانی، احتمالات درباره تولید یک بازی جدید از این سری را مجددا تقویت کرده است. جدای از این موضوع، همان‌طور که قبلا هم درباره مرحله Silent Hill بازی Dead by Daylight فاش شده بود، بازیکن کنترل شخصیت «Heather Mason» یا «Cheryl» از بازی Silent Hill 3 را برعهده دارد و هیولا و دشمن شناخته شده سری یعنی Pyramid Head نیز با عنوان The Executioner در مرحله حضور دارد. شما در ادامه این گیم‌پلی ویدیو 10 دقیقه‌ای از Dead By Daylight: Silent Hill Chapter را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، لوکیشن این مرحله یکی از محوطه‌های نمادین سری سایلنت هیل یعنی Midwich Elementary School یا همان مدرسه Midwich است و بازیکن از طریق کنترل شخصیت Cheryl، در نقشه این مرحله بازی می‌کند. هیلای نمادین و مرگبار این سری یعنی Pyramid Head هم همراه با توانایی‌های مرموزش در این ویدیو دیده می‌شود. نکته جالب دیگر این است که در این مرحله، تم موسیقی Dead By Daylight توسط Akira Yamaoka، سازنده موسیقی متن سری سایلنت هیل بازسازی شده است. همچنین تعدادی از اعضای Team Silent که در ساخت بازی‌های سایلنت هیل تا Silent Hill 4 فعال بودند نیز در ساخت این مرحله همکاری داشتند.

بازی Dead by Daylight هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. مرحله Silent Hill برای این بازی، درحال حاضر دوره آزمایشی خود در استیم را می‌گذراند و در روز ۱۶ جولای (۲۶ تیر) نیز عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.