نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 07 شهریور 1399
ساعت 12:00

انتشار تریلر گیم پلی Medal of Honor: Above and Beyond

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی واقعیت مجازی Respawn یعنی Medal of Honor: Above and Beyond طبق وعده قبلی، تریلر جدیدی دریافت کرده است.

Electronic Arts و استودیو Respawn، مطابق وعده قبلی خود تریلر گیم‌پلی از بازی Medal of Honor: Above and Beyond را در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live به نمایش گذاشتند. بازی جدید مدال افتخار، برخلاف عناوین قبلی سری تنها به صورت واقعیت مجازی یا VR قابل تجربه است، که البته این تجربه نیز فقط از طریق هدست‌های Oculus Rift امکان پذیر خواهد بود. شما در ادامه تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

وقایع این بازی، مطابق معمول عناوین این سری در جریان جنگ جهانی دوم و تلاش برای از بین بردن حکومت آلمان نازی است. این داستان در سه بخش یا act دنبال می‌ود که در بخش اول، بازیکن باید با نیروهای مقاومت فرانسوی همکاری کند، در act دوم درباره شروع عملیات متفقین و روز D-Day است و درنهایت نیز در act سوم، بازیکن باید مانع از اجرای یک برنامه سری نازی‌ها شود. بازی همچنین غیر از این کمپین داستانی، از چند حالت چندنفره آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند. یک بخش گالری، از فایل‌هایی تشکیل شده که بازیکن می‌تواند سرگذشت بازماندگان حقیقی جنگ جهانی دوم را از زبان خودشان بشنود نیز از دیگر حالت‌های موجود در بازی است.

انتظار می‌رود که Medal of Honor: Above and Beyond در ادامه سال 2020 و به صورت انحصاری Oculus Rift عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.