نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 09:50

تریلر جدیدی از Resident Evil Village در PS5 showcase منتشر شد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در جریان رویداد PS5 showcase تریلر دیگری از بازی Resident Evil Village را به نمایش گذاشت.

کپ‌کام علیرغم تایید حضور Resident Evil Village در جریان رویداد Tokyo Game Show 2020، تصمیم گرفت تا تریلر دیگری از این بازی را در جریان رویداد شب گذشته PS5 showcase نیز به نمایش بگذارد. در تریلر جدید این بازی که در ادامه مشاهده می‌شود، گرچه شاهد برخی سکانس‌های جدید هستیم، ولی همچنان اطلاعات مهم و تازه‌ای فاش نمی‌شود و مواردی که قبلا هم فاش شده بود نظیر حضور کریس ردفیلد و خیانت او به Ethan، گردش در یک دهکده وحشتناک و دشمنان ترسناک دیده می‌شوند.

 

با توجه به این تریلر، سکانس‌های مختلف گیم‌پلی نیز دیده می‌شود که کاملا جدید بوده و قبلا نمایش پیدا نکرده بودند. گردش در محوطه‌ها و بخش‌های دیگری از این دهکده رعب‌آور، دیدن شدن مراسم‌های مذهبی عجیب و مجددا دشمنان جدیدی از نوع گرگینه یا werewolf از بخش‌هایی هستند که در ویدیو دیده می‌شوند. در طول ویدیو نیز شخصیت Mia، همسر Ethan صحبت می‌کند و ظاهرا یک داستان ترسناک و محلی از همان دهکده را برای او بازگو می‌کند.

درنهایت در این تریلر نیز کپ‌کام تاریخ دقیق عرضه Resident Evil Village را فاش نکرده، و به این ترتیب طرفداران همچنان باید منتظر سال 2021 برای تجربه بازی در PS5، Xbox Series X و PC باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.