نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 10:00

تیزر رونمایی از بازی God of War: Ragnarok منتشر شد

3.4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در اواخر رویداد شب گذشته PS5 Showcase، سرانجام بازی دنباله برای God of War سال 2018 با محوریت Ragnarok را تایید کرد.

سونی در ادامه سال 2020 رسما کنسول بازی نسل جدید خود یعنی PlayStation 5 را وارد بازار می‌کند، و با توجه به نمایش اخیر رویداد PS5 Showcase به نظر استراتژی فوق‌العاده و قدتمندی را برای عرضه بازی‌های بزرگ روی این پلتفرم در پیش گرفته است. در جریان این رویداد، چندین نمایش از عناوین قبلا معرفی شده و حتی جدید دیده شد که در نوع خود بسیار جذاب بودند. با این حال در انتهای این رویداد، این شرکت سرانجام دنباله و نسخه دوم برای یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 یعنی God of War را هم تایید کرد. این بازی که البته هنوز نام رسمی ندارد، صرفا با عنوان Ragnarok معرفی شده که اشاره به وقایع پایانی بازی سال 2018 است. شما در ادامه تیزر بسیار کوتاه تایید بازی را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تیزر، تنها شاهد کلمه Ragnarok به عنوان بازی هستیم که مستقیما اشاره به وقایع پایانی بازی قبلی گاد آو وار دارد. در این بین صدای شخصیت کریتوس نیز شنیده می‌شود که ظاهرا در ارتباط با واقعه راگناروک، هشدار می‌دهد که «خودتان را آماده کنید». درنهایت، سونی عرضه این بازی برای سال 2021 را نیز تایید می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، این یک تیزر بسیار کوتاه و درحد تایید عرضه بازی God of War جدید است و همچنان برای دریافت اطلاعات تکمیلی باید منتظر بود.

بازی God of War 2 یا God of War: Ragnarok در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.