نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 شهریور 1399
ساعت 10:10

تریلر Call of Duty: Black Ops Cold War در رویداد PS5 Showcase

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن در جریان رویداد شب گذشته PS5 Showcase، تریلر گیم‌پلی جدیدی از Call of Duty: Black Ops Cold War به اشتراک گذاشت.

یکی از عناوین قبلا معرفی شده که در جریان رویداد شب گذشته PS5 Showcase حضور داشت، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بود. این بازی به عنوان نسخه جدید سری کال آو دیوتی برای سال 2020، به صورت خودکار یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین عناوین در صف عرضه در صنعت گیم نیز محسوب می‌شود. شما در ادامه گیم‌پلی تریلر این بازی که از یکی از مراحل بخش تک نفره و کمپین داستانی بازی است را مشاهده می‌کنید.

 

این تریلر و ظاهرا مرحله، کار خود را با شخصیت‌های Mason، Woods و دیگر هم‌تیمی‌ها شروع می‌کند که مسیر خودشان را به صورت مخفیانه از یک محوطه جنگلی، به سمت یک فرودگاه طی می‌کنند. Mason در اینجا حرکات دشمنان را زیر نظر دارد، تا اینکه هدف را پیدا و با شلیک تیر اسنایپر درگیری را شروع می‌کند. در اینجا چندین رشته گیم پلی تماما اکشن و پرحرارت را شاهد هستیم که شامل تیراندازی، مبارزه با سلاح سرد، استفاده از سرباز دشمن به عنوان سپر انسانی و ... می‌شود. در مجموع این گیم‌پلی اکشن در کنار گرافیک خیره‌کننده بازی، نوید یک تجربه جذاب دیگر برای کمپین داستانی بازی را می‌دهد.

پیرامون این بازی، خبر جانبی دیگری نیز منتشر شده که با تایید اکتیویژن، همه بازیکنان نسخه پلی‌استیشن 4 می‌توانند از فردا در دوره آلفا مالتی‌پلیر و چندنفره بازی شرکت کنند. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و پی‌سی منتشر می شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.