نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 01 مهر 1399
ساعت 12:00

تریلر لانچ گیم پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time منتشر شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن و Toys for Bob در فاصله ده روز مانده تا عرضه، تریلر لانچ گیم‌پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time را منتشر کردند.

طرفداران پس از حدود بیست سال انتظار، تا ده روز دیگر دنباله دیگری از سری اصلی مجموعه Crash Bandicoot را شاهد خواهند بود. Crash Bandicoot 4: It's About Time که دنباله مستقیمی برای بازی سوم Crash Bandicoot: Warped محسوب می‌شود، به زودی عرضه خواهد شد و به همین مناسبت، حالا تریلر لانچ گیم‌پلی این بازی نیز به اشتراک گذاشته شده است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که در این ویدیو نیز دیده می‌شود، گیم‌پلی جدیدترین نسخه این سری نیز برای طرفداران قدیمی کاملا آشناست و بسیاری از المان‌های عناوین کلاسیک مجموعه را در خود دارد. البته جدای از این موارد، بازی به صورت واضحی شامل موارد کاملا جدید نظیر حرکات و مکانیک‌های جدید، مسیرها، موانع و تله‌های متفاوت و مدرن هم می‌شود. در هر صورت انتظار می‌رود که این بازی پلتفرمر و اکشن، با توجه به موفقیت دو بازی ریمیک N. Sane Trilogy و Team Racing Nitro Fueled با استقبال طرفداران مواجه شود. بر اساس یک گزارش، این بازی که بیشتر در سبک و سیاق N. Sane Trilogy و مرحله به مرحله است، بیشتر از مجموع تعداد مراحل سه بازی اول مرحله برای تکمیل دارد.

Crash Bandicoot 4: It's About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.