نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 مهر 1399
ساعت 09:00

یوبیسافت تریلر داستانی رسمی Watch Dogs: Legion را به اشتراک گذاشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر داستانی بازی Watch Dogs: Legion، شهر لندن در آشوب است و گروه هکری DedSec برای پس گرفتن شهر تلاش می‌کند.

سری بازی‌های محبوب Watch Dogs، امسال شاهد عرضه نسخه جدیدی خواهد بود که بازیکنان را به شهر آشوب زده لندن می‌برد. در Watch Dogs: Legion، لندن طی چند واقعه پشت سر هم به شهر پر آشوب تبدیل شده و گروه‌های شبه نظامی مختلف کنترلر شهر را به دست می‌گیرند. پس از این، این وظیفه بازیکنان است تا با تشکیل تیم‌هایی از شهروندان عادی مجددا کنترل شهر را پس بگیرند. پیرامون این بازی، یوبی‌سافت اخیرا تریلر رسمی داستانی بازی را منتشر کرده که اطلاعات جالبی را در اختیار می‌گذارد. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر داستانی رسمی Watch Dogs: Legion، ابتدا مشخص شد که گروه DedSec موفق به خنثی کردن یک بمب در لندن می‌شود، با این حال چند سری انفجار بمب در مناطق مختلف لندن باعث می‌شود تا این گروه هکری متهم به این انفجارها شود. در ادامه گروه نظامی خصوصی Albion که توسط دولت استخدام شده کنترل شهر را به دست گرفته و حکومت نظامی برقرار می‌کند. با این حال در پس پرده، به نظر گروه سومی به نام Zero Day این آشوب‌ها را شروع کرده است. Zero Day از طریق پروژکتورهای متصل به پهپاد و نمایشگرهای شهری پیام‌های خود را منتقل می‌کند. به این ترتیب گروه DedSec در جریان بازپس گیری شهر ، علاوه بر گروه Albion و گروه‌های تبهکار دیگر مثل دار و دسته Mary Kelley، باید با نقشه‌های Zero Day هم مقابله کند. در مجموع این بازی از نظر داستانی و البته سکانس‌های اکشن بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد.

بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی همزمان با روز لانچ Xbox Series X/S در 10 نوامبر (20 آبان) و روز لانچ PS5 در 12 نوامبر (22 آبان) برای کنسول‌های نسل نهمی هم در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.