نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 مهر 1399
ساعت 15:00

انتشار تریلر Cyberpunk 2077 با محوریت گیم پلی رانندگی و ماشین ها

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt RED در اپیزود جدید برنامه Night City Wire، روی گیم‌پلی رانندگی و تنوع ماشین‌ها و وسایل نقلیه Cyberpunk 2077 تمرکز کرده است.

مطابق اعلام قبلی، سی‌دی پراجکت اپیزود جدیدی از برنامه خبری Night City Wire را پخش کرد که در این قسمت، اطلاعات بیشتری از ماشین‌ها، وسایل نقلیه و گیم‌پلی رانندگی در Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشته شد. در این بازی انواع مختلفی از وسایل نقلیه، از ماشین‌های ارزان قیمت و اقتصادی گرفته تا گران قیمت، با شمایل عجیب، سبک و سنگین و ... برای رانندگی وجود دارد. شما در ادامه تریلر تنوع ماشین‌ها و گیم‌پلی رانندگی این بازی را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر جدید بازی سایبرپانک 2077، بازیکنان با انواع مختلفی از ماشین‌هایی که در این بازی وجود دارند آشنا می‌شوند که به گفته راوی، هر کدام از این خودروها جزئیات و کیفیت رانندگی مختص به خودشان را دارند. جدای از خودروهای عادی و حتی پیشرفته و گران‌قیمت، تعدادی ماشین با طراحی آینده گرایانه و مدرن هم معرفی می‌شوند که در نوع خود جالب هستند.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود. این بازی از همان روز اول برای کنسول‌های نسل نهمی PS5 و Xbox Series X/S نیز در دسترس است، با این حال نسخه مخصوص نسل نهمی بازی، که از ویژگی‌های مختلف این کنسول‌ها حداکثر استفاده را می‌کند در سال 2021 منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که این نسخه از بازی در قالب بروزرسانی رایگان، در اختیار مالکان کنونی بازی نیز قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.