نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 آبان 1399
ساعت 12:00

حالت Zombies Onslaught بازی COD: Black Ops Cold War رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن محتوای Zombies Onslaught که منحصرا برای بازیکنان PS5 و PS4 بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر می‌شود را معرفی کرده است.

کمپانی اکتیویژن و سری کال آو دیوتی، تقریبا هر سال و با هر نسخه جدید از این مجموعه، معمولا محتواهای قابل بازی انحصاری را برای بازیکنان پلی‌استیشن معرفی می‌کند، که این موضوع درباره Call of Duty: Black Ops Cold War نیز وجود خواهد داشت. ماد Zombies Onslaught که یک حالت قابل بازی کو آپ و زامبی است، دو بازیکن را به صورت مشارکتی و تیمی در برابر ارتشی از مردگان متحرک قرار می‌دهد. شما در ادامه تیزر معرفی این حالت را مشاهده می‌کنید.

 

در حالت قابل بازی Zombies Onslaught، که قرار است تقریبا به مدت یک سال در انحصار بازیکنان پلی‌استیشن باشد، بازیکنان در لوکیشن‌ها و نقشه‌های مختلف باید با موج‌های پیاپی زامبی مبارزه کنند. این گیم‌پلی به صورت مشارکتی و کو آپ است و غیر از استایل قدیمی و سنتی این حالت، چند مکانیک جدید نیز اضافه خواهد شد. به علاوه انواع زامبی از جمله زامبی‌های سرسخت Elite نیز در طول گیم‌پلی وارد میدان می‌شوند که بازی را چالش‌برانگیزتر خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.