نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 آبان 1399
ساعت 09:00

حضور دیو باتیستا در کمپین داستانی Gears 5 در نسخه Xbox Series X/S

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت همزمان با معرفی ویژگی‌های نسخه Xbox Series X/S بازی Gears 5، حضور دیو باتیستا در کمپین داستانی را تایید کرده است.

مایکروسافت حدود سه هفته دیگر، نسل نهم کنسول‌های بازی خانگی را با عرضه جهانی Xbox Series X/S شروع می‌کند. این کنسول گرچه Halo Infinity را به عنوان یک بازی روز لانچ از دست داد و انتشار آن بازی به سال 2021 تاخیر خورد، با این حال همچنان لاین‌آپ جذابی از بازی‌ها در روز عرضه این کنسول قابل دریافت هستند. یکی از این بازی‌ها، نسخه نسل نهمی بازی Gears 5 است که قرار است پشتیبانی کاملی از ویژگی‌های دو کنسول جدید مایکروسافت داشته باشد. جدای از این، این نسخه از بازی از یک سورپرایز هم برخوردار است که در جریان تماشای تریلر معرفی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 

با توجه به تریلر رسمی معرفی نسخه نسل نهمی Gears 5، حالا حضور دیو باتیستا در کمپین داستانی این بازی نیز تایید شده و بازیکنان امکان جابجا کردن او با شخصیت Marcus Fenix را خواهند داشت. گفتنی است که باتیستا به عنوان یک بازیگر مشهور هالیوود، همواره به سری گیرز ابراز علاقه داشته و حالا در نسخه نسل نهمی بازی گیرز 5، امکان بازی کردن با او به جای Marcus Fenix وجود دارد. لازم به ذکر است که از دیگر ویژگی‌های تایید شده این نسخه، می‌توان به پشتیبانی از ابعاد تصویر 4K، نرخ فریم 120FPS بخش چندنفره در هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S و دیگر ارتقاهای گرافیکی و البته سرعت لود بالا اشاره کرد.

نسخه ارتقایافته Gears 5 در روز 10 نوامبر (20 آبان) و همزمان با عرضه کنسول‌های Xbox Series X/S منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.