نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 07 آبان 1399
ساعت 09:00

انتشار تریلر لانچ بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حدود دو هفته مانده تا عرضه Call of Duty: Black Ops Cold War، تریلر لانچ این بازی منتشر شده است.

نوامبر 2020، ماهی است که انبوهی از بازی‌های بزرگ، کنسول‌های نسل نهمی و البته نسخه جدید سری کال آو دیوتی عرضه خواهند شد. جدیدترین بازی این مجموعه فوق پرطرفدار اکتیویژن یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War، حدود دو هفته با انتشار فاصله دارد و به همین مناسبت، حالا تریلر لانچ این بازی نیز به اشتراک گذاشته شده است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

وقایع این بازی همان طور که از نام آن مشخص است، در جریان دوره جنگ سرد اتفاق می‌افتد و دنباله مستقیم بازی اول یعنی Call of Duty: Black Ops محسوب می‌شود. در این کمپین سه شخصیت میسون، وودز و هادسون مجددا در یک تیم با هم همکاری می‌کنند و هدف آن‌ها، حالا مقابله با یک مامور مخفی شدیدا سطح بالا و مخفی شوروی با اسم رمز Perseus است. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War جدای از کمپین داستانی، حالت‌های چندنفره جدیدی نیز مانند Fireteam: Dirty Bomb هم خواهد داشت و بازی از روز اول، از ویژگی کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در روز 13 نوامبر (23 آبان) برای کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی و همچنین پی‌سی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.