نویسنده: فرشاد شنبه، 04 آذر 1396
ساعت 17:19

مقایسه دو نسخه PS4 Pro و Xbox One X بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

5 از 5

مقایسه نسخه‌های PS4 Pro و Xbox One X بازی Wolfenstein 2: The New Colossus از نظر گرافیکی

Wolfenstein 2: The New Colossus یکی از عناوینی است که از کنسول Xbox One X پشتیبانی می‌کند؛ پیش از عرضه این بازی، شرکت «بتسدا» (Bethesda) اعلام کرده بود که نسخه Xbox One X آن، از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد، گرچه مشخص نبود که چنین چیزی بصورت «نیتیو» (Native) صورت خواهد پذیرفت یا بصورت «چکربورد» (Checkerboard). اکنون که نسخه Xbox One X بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در دسترس قرار گرفته است، می‌توان تایید کرد که این عنوان بصورت نیتیو از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند.

در حالیکه Wolfenstein 2: The New Colossus با رزولوشن 4K بر روی Xbox One X اجرا می‌شود اما نسخه PS4 Pro آن، از رزولوشن 2560x1440 پشتیبانی می‌کند، بر این اساس نسخه Xbox One X این بازی دارای 56 درصد تراکم پیکسل بیشتری است. بجز کیفیت تصاویر، نمی‌توان هیچیک از دو نسخه گفته شده را از نظر Core Assets، کیفیت Texture و کیفیت Shadow بر دیگری برتر دانست؛ این موضوع در مورد نرخ فریم هم صدق می‌کند و تفاوت قابل توجهی در عملکرد آن‌ها دیده نشده است.

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus امتیاز 8.2 از 10 را در نقد و بررسی بازی‌مگ بدست آورد؛ محمد جواد فرج الهی در مورد این بازی نوشت:

شاید Wolfenstein 2: The New Colossus با وجود مشکلاتی که در زمینه فنی و گیم پلی دارد نتواند به یکی از برترین عناوین سبک شوتر تبدیل شود اما مطمئناً این بازی با داستان جذاب و سکانس‌های سینمایی فوق العاده‌اش شما را جذب خود خواهد کرد.

در ادامه شاهد ویدیوی مقایسه دو نسخه PS4 Pro و Xbox One X بازی Wolfenstein 2: The New Colossus خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 25/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.