نویسنده: فرزین احمدی چهارشنبه، 29 اسفند 1397
ساعت 10:00

راهنما و لیست تروفی و اچیومنت‌های بازی Anthem

راهنمای تمام تروفی (Trophy) و اچیومنت‌های بازی Anthem

5 از 5

میزان سختی نسبی برای کسب تروفی‌ها: 3/10

بازی Anthemزمان تقریبی لازم برای کسب تروفی پلاتینیوم: بیش از 40 ساعت 

تروفی‌های آفلاین: 0

تروفی‌های آنلاین: 47-Anthem تنها به صورت آنلاین قابل بازی است و باید همیشه به اینترنت متصل باشید

تعداد تروفی‌های از دست دادنی: 0

تروفی‌هایی که ممکن است گلیچ شده باشند: بر طبق گزارش‌ها، گاهی پیش می‌آید که کالکتیبل‌ها ، بعد از آنکه گرفته می‌شوند به challenge counter اضافه نمی‌شوند (در چنین شرایطی تروفی‌های آن کالکتیبل‌ عملاٌ بی تاثیر می‎شوند.) به طور مثال گاهی وقت‌ها  تروفی‌های  weapon challenge برای بعضی از بازیکن‌ها باز نمی‌شود و این اتفاق در حالی می‌افتد که آنها چالش مربوط به آن را کامل کرده‌اند.  همچنین تروفی‌های loyalty لول 3 به رغم اینکه در مرحله  چالش به دست آمده‌اند، باز نمی‌شوند.

آیا درجه سختی بازی بر روی کسب تروفی‌ها تاثیر می‌گذارد؟  در بخش داستانی خیر، شما می‌توانید در این بخش با درجه سختی easy  بازی کنید. اما در بخش endgame  باید درجه سختی بازی را به Grandmaster تغییر دهید تا گیر بهتری بدست آورید

حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید تا تروفی پلاتینیوم آنلاک شود: یک بار

مقدمه

به راهنمای تروفی بازی Anthem خوش آمدید! فهرست تروفی‌ها نسبتاً ساده است. شما باید تمام ماموریت‌های بازی را به پایان برسانید. همه چالش های Tier I Gear و  Tier I weapon را انجام دهید ( 27 اسلحه). همچنین باید به کمک Javelin تان به وضعیت Masterwork  برسید که در بخش endgame برای به دست آوردن گیرهای بهتر مفید است.
جدای از اینها 300 کالکتیبل نیز در بازی برای تروفی gold وجود دارد. پس آماده باشید تا تعداد زیادی از آن‌ها را به دست آورید. در ادامه، به  مرور کلی  آنچه باید انتظار آن را داشته باشید می‌پردازیم و همچنین  مقدار زمان مورد نیاز هر مرحله را تعیین می کنیم. با بازی مگ همراه باشید.

  • تمام تروفی‌های وابسته به بخش داستانی بازی و  Rank 30: زمان مورد نیاز 20 ساعت (بسته به سطح سختی‌ای که در آن بازی می‌کنید.)
  • تمام weapon challengeها: 0 ساعت هنگامی که با ماموریت اصلی همراه شود، 3-4 ساعت هنگامی که در جهان باز بازی آن‌ها را جمع آوری می کنید ( می‌توانید آن‌ها را در حین اینکه به دنبال تروفی Mastercrafted Gear هستید نیز جمع‌آوری کنید.) 27 اسلحه وجود دارد که شما باید با هر کدام 50 نفر را بکشید که در مجموع 1350 نفر می‌شود.
  • تمام Gear Challengeها: 5 - 10 ساعت. 4 کلاس وجود دارند و  در هر کدام نیز 12 Gear Challenge موجود است؛  که حداقل نیازمند 20 بار بازی در هر کلاس است. تلاش کنید که یک کلاس را در حین مسیر داستانی اصلی به پایان برسانید. باقی آنها را می توانید در ماموریت‌هایی با سطح سختی easy و یا در حین گشتن در جهان بازی به دست آورید. ( 20 ماموریت * 7 دقیقه برای هر ماموریت = 140 دقیقه برای هر کلاس و 7 ساعت برای سه کلاس).
  • Masterwork Javelin: پنج تا ده ساعت (بستگی به شانس‌تان دارد.) این مرحله جزئی از بخش endgame بازی است. شما باید با بازی کردن دوباره Strongholds و ... در درجه سختی Grandmaster تلاش کنید Masterwork Gear را بدست آورید. حداقل در هر ساعت 3 آیتم Masterwork دریافت می کنید.
  • شما باید یک آیتم Masterwork در 10 گیر اسلات داشته باشید. اما اینکه آیتم به دست آمده برای کدام اسلات است، امری تصادفی است و باید شانس بیاورید تا آنچه را که به آن نیاز دارید به دست آورید.
  • کالکتیبل‌ها: 300 کالکتیبل در بازی وجود دارند که اگر گرفتن هر کدام 1 دقیقه طول بکشد در مجموع 5 ساعت زمان می‌گیرد به علاوه دو ساعت زمان اضافه برای Districts، Hidden Places وLandmarks لازم است.

گام اول: همه ماموریت‌های بخش داستانی و Contractها را تمام کنید. روی Weapon challengeها و Gear Challengeها کار کنید 

15 تا از تروفی‌ها مربوط به بخش داستانی بازی هستند. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که ماموریت‌های و قراردادهای اصلی بازی را به پایان برسانید. شما می‌توانید ماموریت‌ها را  در Fort Tarsis از طریق صحبت با مردم آنجا قبول کنید (منطقه  قطبی). پس از انجام یک ماموریت، ماموریت بعدی برای شما فعال می‌شود و مهم نیست که در چه سطحی بازی می‌کنید البته برای گرفتن گیر بهتر، توصیه می‌کنیم که در سطح hard بازی کنید؛ چرا که بازی در سطح hard هنگام بازی گروهی  بسیار قابل انجام است.
در حین بازی دقت کنید که گیر خود را بعد از هر چهار ماموریت عوض کنید تا بتوانید چالش‌های Javelin Gear متفاوتی را به پایان برسانید. چهار Javelin ( کلاس‌های شخصیتی)  در بازی وجود دارد  که عبارتند از: Ranger Colossus ،Storm ، Interceptor. شما باید 12 چالش گیر را با هر کلاس به پایان برسانید. همه Gear Challenge مثل هم هستند: چهار ماموریت را با به دست آوردن قطعه ی گیر مربوط به آن‌ها کامل کنید. شما میتوانید سه قطعه ی گیر را همزمان به دست آورید. مطمئن شوید که بعد از بازی کردن در هر چهار ماموریت گیر خود را عوض کنید. می‌توانید این کار را از طریق مسیر زیر انجام دهید:
Challenges> Gear

 توجه: گزارش شده است که برای دسترسی به این چالش‌ها، شما باید تا پایان روز اول ماموریت داستانی “Old Friends” را به پایان رسانده باشید.

در چالش های Weapon Challenge شما باید با هر اسلحه 50 نفر را بکشید. از آنجا که در مجموع 27 اسلحه وجود دارد، شما باید مجموعاً 1350 نفر را بکشید. تنها باید دقت کنید که همه دشمنان را توسط سلاح‌ها بکشید و از melee یا حمله‌های ویژه استفاده نکنید. وقتی که با هر اسلحه 50 نفر را کشتید، پیش از ماموریت بعدی اسلحه ی خود را تغییر دهید. شما می‌توانید این کار را از طریق مسیر زیر انجام دهید:
Challenges> Weapons

 توجه: گزارش شده است که برای دسترسی به این چالش ها، شما باید تا پایان روز اول ماموریت داستانی “Old Friends” را به پایان رسانده باشید.

گام  دوم: Masterwork Javelin

بعد از آنکه تمام ماموریت‌های داستانی را به پایان رساندید، باید به رنک 30 رسیده باشید ( اگر نرسیده‌اید، می‌توانید از طریق XP، QuickPlay به دست بیاورید.) در رنک 30 سطح سختی Grandmaster برای شما باز خواهد شد.

گیر Masterwork را بسازید تا بتوانید Javelin تان را به Masterwork ارتقا دهید. برای دیدن بهترین روش‌ها، تروفی Master Talent را مطالعه کنید. حتماً در یک کلاس شخصیتی ثابتی بازی کنید، چرا که آیتم‌های به جا مانده را متناسب با کلاس شخصیتی که در آن بازی می‌کنید، دریافت خواهید کرد. شما می توانید وضعیت Javelin تان را در Forge ببینید.

گام سوم: کالکتیبل‌ها

در بازی َAnthem سیصد کالکتیبل وجود دارد و شما با توجه به تروفی No Stone Unturned به همه  آن‌ها نیاز دارید.  می‌توانید لیستی از آن‌ها را در مسیر زیر ببینید:
Challenges > Exploration > Bastion Collectibles
هم چنین کالکتیبل‌ها، تعدادی XP وفاداری به شما خواهند داد که به شما کمک می‌کند که در همه دسته‌بندی‌ها به مرحله 3 برسید.
 
به علاوه در هر منطقه یک تروفی وجود دارد که شما می‌توانید با پیدا کردن تمام Districts، Hidden Places و Landmarks آن را به دست آورید ( در مجموع 102 آیتم). شما می‌توانید آن‌ها را در مسیر زیر ببینید:
Challenges > Exploration > Bastion Regions


GrandmasterTrophy guide Platinum Medal

Grandmaster

همه  تروفی‌ها را به دست آورید

همه تروفی‌های بازی Anthem را به دست بیاورید تا به تروفی پلاتینیوم دست پیدا کنید ( به DLC نیازی نیست.)


No Stone Unturned

Trophy guide Gold Medal

No Stone Unturned

تمام چالش‌های کالکتیبل‌های Bastion را به پایان برسانید

در Anthem، سیصد کالکتیبل وجود دارد. شما برای این تروفی نیاز دارید همه  آن‌ها را به دست بیاورید.  می‌توانید آنها را از طریق مسیر زیر دنبال کنید:
Challenges > Exploration > Bastion Collectibles
در ادامه فهرستی از تمام چالش‌ها و همچنین تعداد کالکتیبل‌هایی که در هر دسته موجود است را ارائه می‌دهیم. توجه کنید که Mederines’ Disciple و Hidden Messages چالش‌هایی در رده‌های متفاوت دارند. پس از اینکه ده تا ازکالکتیبل‌‌هایشان را پیدا کردید، اسم چالش تغییر می‌کند و  شما باید کالکتیبل‌های بیشتری را پیدا کنید.

آنچه فوق العاده است این است که کالکتیبل‌های Intel و Archive در صورت مردن شما،  دوباره تولید می‌شوند و شما دوباره می‌توانید آنها را در همان موقعیت قبلی پیدا کنید. در این حالت نیز شمارنده  کالکتیبل‌ها افزایش می‌یابد و در نهایت شما را به تروفی می‌رساند. شما می‌توانید هر کدام از آنها را 25 بار به دست بیاورید!

پیدا کردن تک تک کالکتیبل‌ها ضروری نیست و البته پیچیدگی‌هایی هم دارد! وقتی که بازیکن دیگری در free-roam یک کالکتیبل را برمی‌دارد. آن آیتم از بازی شما هم حذف می‌شود. از طرفی همه کالکتیبل‌ها در بخش آزاد بازی دوباره تولید نمی‌شوند و تنها بعضی از انواع مشخص آنها دوباره تولید می‌شوند. برای همین ممکن است شما ساعت‌ها در بازی گردش کنید و هیچ وقت یک آیتم از نوعی خاص را پیدا نکنید؛ چرا که ممکن است کسی پیش از شما آن را برداشته باشد و شما دیگر نتوانید آن را ببینید. برای همین هم بهتر است که تنها یک route را جمع‌آوری کنید. برای جمع‌آوری routeها به Anthem Collectibles Guide مراجعه کنید.

80 تا Misplaced Writing و 80 تا Hidden Message در بازی وجود دارد که دوباره تولید نمی‌شوند؛ اما اگر چندتایی از آنها را جا انداختید می‌توانید یک pilot بسازید و آنها را دوباره تولید کنید . شما می‌توانید آنها را به سادگی پیدا کنید. ابتدا 40-50 تا از آنها را بگیرید و بعد یک pilot جدید بسازید تا بقیه را بگیرد (این کار را در آخر بعد از بدست‌آوردن تمام تروفی‌ها انجام دهید.)

در زیر فهرستی از ده Overlook و ده تا از Tombهای Legionnaires  که شما نمی‌توانید آن‌ها را بسازید و باید تمام آنها را پیدا کنید، آمده است: 

  • Arcanist Archives : هر 25 Arcanist Archive پیدا شود.
  • Dominion Intel: هر 25 Dominion Intel پیدا شود.
  • Outlaw History: هر 25 Outlaw Intel پیدا شود. 
  • Scar Intel : هر 25 Scar Intel پیدا شود. 
  • Sentinel Archives: هر 25 Sentinel Archives  پیدا شود. 
  • (Mederins peer (40) /Mederins Order (30)/Mederins Disciple (10: در مجموعه 80 Misplaced Writings.  در هر رده چالش شمارنده این کالکتیبل‌ها از نو آغاز شده و شما برای دریافت تروفی، هر 80 کالکتیبل را باید پیدا کنید. 
  • (Hidden Messages (10) / Footsteps of Idris (20) / Vasaa’s Triumph (50: در مجموع 80 طلسم (Rune). در هر رده چالش، شمارنده این کالکتیبل‌ها از نو آغاز می‍شود و شما برای دریافت تروفی هر 80 کالکتیبل‌ را باید پیدا کنید.
  •  Grave Historian: تمام مقبره های Legionnaires ها که پیدا و کامل شده اند.
  • Trailblazer : هر 10 Overlook پیدا شود.
  • The Clam Before The Storm : یک clam (برای تروفی نیازی به آن نیست.)

A Royal FavorTrophy guide Silver Medal

A Royal Favor

داستان Dax’s Emerald Abyss را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه ی ماموریت‌ها/ قرارداد‌های Dax را کامل کنید.


Triple ThreatTrophy guide Silver Medal

Triple Threat

داستان Matthias’s Triple Threat را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه ماموریت‌ها/ قراردادهای Matthias را کامل کنید.


Comrades in ArmsTrophy guide Bronze Medal

Comrades in Arms

بخش اول داستان Brin’s Need to Know را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه  ماموریت‌ها/قراردادهای Brin را کامل کنید.


Military PursuitsTrophy guide Bronze Medal

Military Pursuits

بخش دوم داستان  Brin’s Need to Know را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه  ماموریت‌ها/ قراردادهای Brin را کامل کنید. 


Arcanist Loyalty 3Trophy guide Bronze Medal

Arcanist Mysteries

داستان Matthias’s Search for Knowledge  را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه  ماموریت‌ها/ قراردادهای Matthias را کامل کنید.


Scholarly Pursuits

Trophy guide Bronze Medal

Scholarly Pursuits

داستان Matthias’s Riddles of Raban Maur را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه  ماموریت‌ها/ قراردادهای Matthias را کامل کنید.


Restoring GloryTrophy guide Bronze Medal

Restoring Glory

داستان Yarrow’s Keeping Promises را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه  ماموریت‌ها/ قراردادهای Yarrow را کامل کنید.


Honorable PursuitsTrophy guide Bronze Medal

Honorable Pursuits

داستان  Yarrow’s Shallow Grave را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. همه  ماموریت‌ها/ قراردادهای Yarrow را کامل کنید.


Early WarningsTrophy guide Silver Medal

Early Warnings

Early Warnings را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان Early Warnings را کامل کنید.


IncursionTrophy guide Silver Medal

Incursion

Incursion را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان Incursion را کامل کنید.


Finding Old FriendsTrophy guide Silver Medal

Finding Old Friends

Finding Old Friend را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان Finding Old Friends را کامل کنید.


The Tomb of General Tarsis

Trophy guide Silver Medal

The Tomb of General Tarsis

The Tomb of General Tarsis را کامل کنید

 

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان The Tomb of General Tarsis را کامل کنید. بعد از نجات دادن Faye در ماموریت اصلی Old Friends، در زیر زمین Fort Tarsis با او حرف بزنید. او چهار تا از مقبره‌های Legionnaires  را بر روی نقشه شما علامت می‌زند. برای هر کدام نیاز است تا در تعدادی از چالش‌هایی که در زیر می‌آوریم شرکت کنید. بعد از انجام همه آن‌ها شما پنجمین مقبره General Tarsis را باز خواهید کرد که آن هم یک ماموریت داستانی جدید است. تمام این مقبره‌ها برای پیشرفت داستان بازی ضروری هستند.

Trial of Gawnes:

50 پیروزی با Meele:  از حمله‌های Meele برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید.
50 پیروزی با Ultimate: از توانایی Javelin’s Ultimate تان برای شکست دادن پنجاه دشمن استفاده کنید. حمله Ultimate را می‌توانید در گوشه سمت راست پایین صفحه خود به صورت نوار زرد رنگی که در حال پر شدن است ببینید. Ultimate در طول زمان خود به خود شارژ می‌شود و قوی‌ترین حمله‌ای است که در اختیار شما قرار دارد. هنگامی‌ که گروه بزرگی از دشمنان را در مسیر خود دیدید از آن استفاده کنید.
3 پیروزی بر Legendaryها: Legendaryها قوی‌ترین باس‌های دشمن هستند که خط سلامتی آنها به شکل نواری زرد رنگ است. آنها باس‌های Strongholdها هستند و در بعضی از ماموریت‌ها و قراردادهای مشخص نیز ظاهر می‌شوند.

Trial of Artina: 

5 رویداد جهانی: اگر در  در جهان باز بازی گردش کنید، به طور تصادفی به world eventها برخورد خواهید کرد که با خطوط بنفش مشخص شده‌اند. 5 تا از آنها را به دلخواه انجام دهید.
3 پیروزی با اسلحه: 30 نفر از دشمنان را به وسیله ی یک سلاح گرم شکست دهید.
15 پیروزی با استفاده از نقاط ضعف دشمنان: 15 نفر از دشمنان را توسط شلیک به نقاط ضعفشان بکشید. وقتی که به نقطه ضعف آن‌ها شلیک می‌کنید، damage numbers (یا Hitpoints ) آنها زرد رنگ می‌شود ( عددی که نشانگر آسیبی است که  با هر شلیک به آنها  وارد کرده اید.) وقتی که نقطه ضعف دشمنی را پیدا کردید بر روی آن فکوس کنید. این نقطه معمولاً روی سر یا در پشت آن‌ها است که البته با توجه به نوع دشمن متفاوت است؛ اما شما معمولاً آن را به طور طبیعی و بدون تلاش زیاد پیدا خواهید کرد.

Trial of Yvenia:

  • 15 کمد گنج: 15 کمد گنج را باز کنید. شما آن‌ها را در جهان باز بازی پیدا خواهید کرد؛ اما یک روش قابل اطمینان این است که آن‌ها را از طریق رویدادهای جهانی بگیرید (که به طور تصادفی در جهان باز توسط آیکون‌های بنفش دیده می‌شوند.) شما می‌توانید رویداد های جهانی مختلف را بازی کنید و در انتهای هر کدام یک کمد گنج بگیرید. مطمئن باشید که خودتان آن را باز می‌کنید؛ چرا که در صورتی که بازیکن دیگری آن را برای شما باز کند به طور کامل به آن دسترسی نخواهید داشت.
    هنگامی‌که منتظرید تا یک رویداد جهانی جدید در مسیرتان ظاهر شود، در بازی گردش کنید و هر کمد گنجی که می‌بینید را باز کنید. در جهان باز،  تعداد زیادی از آنها وجود دارد.
  • 25 محصول: 25 ماده ارگانیک، معدنی و … را از ذخایر موجود در جهان باز بازی، درو کنید. در طول گردش خود در جهان باز بازی، گیاهانی پیدا می‌کنید که قابل درو کردن هستند. همچنین رسوبات کریستالی قرمزی نیز وجود دارند که می‌توانید آنها را تحت عنوان مواد معدنی ذخیره کنید. شما می‌توانید آنها را در همه جا بیابید اما بهترین محل برای به دست آوردن آنها East Gate است که در سمت راست بالای نقشه قرار دارد. شما می‌توانید کریستال‌های قرمز زیادی در آنجا پیدا کنید.
  • 3 Javelin را تعمیر کنید: در حین سفرها ، ماموریت‌ها و قراردادها سه دوست از میان رفته را احیا کنید.اگر یکی از هم تیمی‌هایتان سلامتی خود را از دست داد، تنها به سمت او حرکت کنید و او را "repair" (احیا)  کنید. می‌توانید این کار را در 
    Strongholdها و در سطح سختی difficult انجام دهید. عقب بایستید و تا لحظه زمین‌افتادن هم‌تیم خود صبر کنید.
  • 10 کالکتیبل: ده تا از کالکتیبل‌های جهان باز بازی را پیدا کنید. شما می‌توانید ده تا از آن‌ها را در غار ورودی به مقبره Yvenia پیدا کنید.  آنجا بر روی دیوار غار 4 نور سبز ( Hidden Messages) و 6 متن نوشته شده (Mederines Disciple) نیز قرار دارد. پس تنها کافیست در این غار به جست‌وجو بپردازید. برای جمع‌آوری همه  این‌ها یک دقیقه زمان کافی است.

Trial of Cariff:

  • 3 ماموریت: سه تا از ماموریت‌ها را به دلخواه انجام دهید؛ این اتفاق به صورت خود به خود هنگامی‌ که داستان را پیش می‌برید اتفاق می‌افتد. این ماموریت‌ها برای من هنگامی‌ که مقبره‌های Faye را باز کردم، کامل شد.
  • 3 پیروزی به کمک گیر:  هر Javlin " حمله های ویژه"  خود را دارد ( مثل نارنجک‌ها). این حمله‌ها در پایین سمت راست HUD نمایش داده شده‌اند. از 30 قطعه گیر ویژه استفاده کنید تا دشمنان را شکست دهید. شما می‌توانید گیر را در Forge تغییر دهید.
  • 15 حمله کمبو: کمبوها هنگامی‌ اجرا می‌شوند که چند حمله  طبیعی (Elemental) با هم ترکیب شوند. از گیری که حمله‌های ابتدایی را با هم ترکیب می‌کند استفاده کنید یا اینکه صبر کنید تا هم تیمی‌هایتان یک دشمن را برای حمله  کمبو در نظر بگیرند. این حمله ها شامل اسید، آتش، یخ و ...می‌شوند. حمله‌های Melee نیز می‌توانند به صورت زنجیروار آزاد شوند (وقتی که دشمن به وسیله حمله‌های طبیعی آماده شد.) اگر به مقدار کافی از گیرهای طبیعی استفاده کرده باشید این نتیجه به طور طبیعی حاصل می‌شود. اگر که این کار به درستی انجام شده باشد می‌توانید کلمه ی "Combo" را بالای سر دشمن ببینید. کمبو‌ها آسیب بیشتری وارد می‌کنند و اغلب دشمنان کوچکتر را بلافاصله می‌کشند.
  • 3 Multi-kill: چند دشمن را به صورت هم زمان بکشید.این کار توسط حمله هایی که بر ناحیه ی وسیعتری اثر می‌گذارند بهتر انجام می‌شود. حمله ی Melee ی Colossus برای این کار مناسب است. همچنین می‌توانید از هر Javelin’s Ultimate Power ای (نوار زرد رنگ در گوشه راست پایین HUD) برای کشتن همزمان دشمنان استفاده کنید.

بعد از انجام همه ی Trialها شما می‌توانید وارد مقبره‌ها شوید و تابوت‌های درون آن‌ها را غارت کنید. بعد از انجام این کار برای هر چهار مقبره به Fort Tarsis برگردید تا ماموریت داستانی آخرین مقبره را هم به پایان برسانید.


The Fortress of DawnTrophy guide Silver Medal

The Fortress of Dawn

The Fortress of Dawn را کامل کنید

 این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان The Fortress of Dawnرا کامل کنید.


Freelancer DownTrophy guide Silver Medal

Freelancer Down

Freelancer Down را کامل کنید

 این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان Freelancer Down را کامل کنید.


Return to the Heart of RageTrophy guide Gold Medal

Return to the Heart of Rage

Return to the Heart of Rage را کامل کنید

این تروفی به طور خودکار در روند بازی بدست خواهد آمد. ماموریت اصلی داستان Return to the Heart of Rage را کامل کنید.


Uncommon TalentTrophy guide Bronze Medal

Uncommon Talent

یک ماموریت، قرارداد و یا stronghold را با درجه Uncommon Javelin Rarity  کامل کنید

تروفی Master Talent را مشاهده کنید.


Rare TalentTrophy guide Bronze Medal

Rare Talent

یک ماموریت، قرارداد و یا stronghold را با درجه Rare Javelin Rarity کامل کنید

تروفی Master Talent را مشاهده کنید.


Master Talent

Trophy guide Bronze Medal

Epic Talent

یک ماموریت، قرارداد و یا stronghold را با درجه Epic Javelin Rarity کامل کنید

 تروفی Master Talent را مشاهده کنید.


Master TalentTrophy guide Bronze Medal

Master Talent

یک ماموریت، قرارداد و یا stronghold را با درجه Masterwork Javelin Rarity کامل کنید

 

Javelin کلاس شخصیتی شما است (در مجموع 4 کلاس وجود دارد.) شما می‌توانید Javelin Rarity خود را در Forge ببینید. برای بالاتر بردنJavelin Rarity، گیر سطح بالاتر و همینطور گیر Rare بگیرید. این را با رنک اصلی خود اشتباه نکنید (بیشترین مقدار آن Rank 30 است.) Javelin Rarity چیز متفاوتی است. برای رسیدن به وضعیت Masterwork شما باید Javlin   سطح 486 داشته باشید. در هنگام جمع کردن گیرهای Masterwork دقت کنید که حتماً از یک کلاس شخصیتی واحد استفاده کنید. چرا که شما آیتم‌های به جا مانده را متناسب با کلاس شخصیتی که در آن بازی می‌کنید ، دریافت خواهید کرد.

  • Uncommon (سبز): 84 امتیاز
  • Rare (آبی): 240 امتیاز
  • Epic (بنفش): 395 امتیاز
  • Masterwork (زرد): 486 امتیاز

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می‌پردازیم:

1. شما 11 اسلات گیر دارید. سطح Javelin شما، ترکیبی از سطح گیر های به دست آمده است. Epic (بنفش) در سطح 36 ، Masterwork (نارنجی) در سطح 45 و Legendary (زرد) در سطح 47 به دست می‌آید.
2. برای گرفتن 486 امتیاز شما باید حداقل 10 آیتم Masterwork به دست بیاورید (10* سطح 45 =  450) و همینطور به یک آیتم epic نیاز دارید (1* سطح 36  = 36 ). 450 +36 = 486.  شما برای رسیدن به این امتیاز نیازی به آیتم‌های  legendary  ندارید. شما حتا نیازی به مجموعه کامل 11 قطعه  Masterwork نیز ندارید؛ یکی از آن‌ها می‌تواند کمیابی Epic باشد.

مسیر رسیدن به وضعیت Masterwork :

1. به Rank 30 برسید: برای باز کردن سطح سختی Grandmaster لازم است که ابتدا به Rank 30 برسید. بعضی از آیتم‌های Masterwork تنها در سطح سختی Grandmaster به دست می‌آیند. بعد از گرفتن تمام تروفی‌های بخش داستانی و به پایان رساندن همه  مسابقه‌های مربوط به تروفی شما باید به Rank 30 رسیده باشید. اگر نرسیده‌اید سریع‌ترین راه برای بالا بردن رنک  این است که به ماموریت‌های فعلی Freeplay بپیوندید. به این وسیله شما می‌توانید رنک خود را در هر 15 دقیقه 1 مرحله بالاتر ببرید.
2.سطح Javelin تان را به بیش از 400 برسانید: بعد از آنکه به Rank 30 رسیدید، تنها در سطح سختی Grandmaster I بازی کنید. توصیه می‌شود که دشمن‌ها و رویدادهای جهان باز را برای گرفتن گیرهای ساده‌تر بگیرید تا اینکه همه اسلات‌های گیر epic را به دست آورید. هنگامی‌ که چیزی را غارت می‌کنید، معمولاً آن را حداقل یک سطح بالاتر از آنچه  به دست آورده اید، دریافت می‌کنید. شما بلافاصله آیتم‌های Masterwork را در سطح 45 به دست نخواهید آورد. برای رسیدن به این مرحله شما ابتدا باید سطح Javelin تان را به وسیله ی آیتم های epic(بنفش) بالا ببرید. در rank 30، بازیکن اغلب باید گیر بنفش بگیرد که حداکثر سطح ممکن برای آن سطح 36 است. نقطه شروع پیشنهادی برای Strongholdها Javelin سطح بیش از 400 است. در این مرحله شما گیرهای Masterwork به جا مانده بیشتری خواهید دید.
3. گیرهای Masterwork سطح 45 به دست آورید تا به Javelin سطح 486 برسید:  قابل اعتمادترین مسیر در شروع (29 فوریه 2019 ) این است که Stronghold Tyrant Mines  را در سطح سختی Grandmaster I تکرار کنید. باس نهایی همیشه به شما یک گیر Masterwork می‌دهد و هم چنین شانس خوبی (در حدود 50%) وجود دارد که یک دشمن یا یک کمد گنج در این Stronghold یک آیتم Masterwork دیگر نیز در طول همین مسیر به شما بدهد.اگر که در یک تیم هماهنگ و مجهز بازی کنید، این کار حدودا سی دقیقه از وقت شما را در یک بار بازی می‌گیرد. به طور میانگین شما در طول هر سه بازی، دو گیر Masterwork به دست خواهید آورد. Legendary Contract ها (مسابقات بنفش رنگ در Fort Tarsis)  همیشه در پایان یک آیتم Masterwork به عنوان جایزه به شما می‌دهند و انتخاب نسبتا سریعی هستند. بنابراین در هر فرصتی که توانستید آنها را انجام دهید (برای انجام دادن آنها ابتدا باید به سطح وفاداری 3 برسید.) Freeplay های GM1 نیز گزینه ی خوبی برای به دست آوردن آیتم های Masterwork از طریق دشمنان افسانه ای و رویداد های جهانی هستند. اما این روش تصادفی تر است و نسبت به روش قبل بیشتر به شانس شما بستگی دارد. همیشه در سطح GM1 بازی کنید چرا که بیشترین تاثیر را خواهد داشت.Grandmaster 2 زمان بیشتری برای کامل شدن می‌گیرد و با اینکه آیتم های به جا مانده ی سطح بالاتری برای شما به همراه می‌آورد اما این واقعیت که مدت زمان آن برای هر Stronghold  سه برابر طول می‌کشد باعث میشود تا انتخاب مناسبی نباشد.

به طور خلاصه: پس از رسیدن به سطح 400، تنها Tryant Mines Strongholdها را در سطح سختی Grandmaster I جمع آوری کنید. این قابل اعتمادترین روشی است که وجود دارد. در سطح Grandmaster I بمانید، Grandmaster II وقت گیر است و انتخاب آن روش بهینه‌ای نیست.

توجه کنید که نوع گیر به جا مانده تصادفی است (اسلحه یا تجهیزات و …)  و به شانس هم بستگی دارد. ممکن است بدشانسی بیاورید و بیشتر از مقدار نیازتان اسلحه Masterwork به دست بیاورید اما هیچ گیر پشتیبانی پیدا نکنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا تمام قطعات گم شده مورد نیازتان را پیدا کنید. خبر خوب این است که برای سطح 486 یک آیتم اسلات می‌تواند epic باشد و در نتیجه شما به هر 11 اسلات Masterwork نیاز ندارید. اگر شما بسیار خوش شانس باشید ( که تقریباً اتفاق نمی‌افتد) و هیچ چیز را دوبار دریافت نکنید، حدود 3 - 4 ساعت زمان برای 10 گیر Masterwork نیاز دارید. (یک بازی Stronghold، نیم ساعت وقت می‌گیرد و 1.5 Masterwork به شما می‌دهد؛ یعنی در هر ساعت 3 Masterwork.) به طور واقع‌بینانه، شما پس از رسیدن به Rank 30، ده ساعت وقت برای جمع‌آوری نیاز دارید.


Assault ArtisanTrophy guide Bronze Medal

Assault Artisan

هر سه چالش Assault Rifle I را کامل کنید.

 

در  Anthem سه Assault Rifle وجود دارد.  شما باید به وسیله هر یک از آن‌ها 50 دشمن را بکشید تا چالش اول آن‌ها را کامل کرده باشید.

  • Warden I : 50 دشمن را شکست دهید.
  • Hammerhead I  : 50 دشمن را شکست دهید.
  • Defender I: 50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله ی اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه‌ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Light Machine Gun LoverTrophy guide Bronze Medal

Light Machine Gun Lover

هر سه چالش Light Machine Gun I را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه Light Machine Gun وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Havoc I : 50 دشمن را شکست دهید.
  • Relentless I  : 50 دشمن را شکست دهید.
  • Defender Sledgehammer I: 50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله ی اسلحه ها بکشید و از Javelin skill ها و melee attack ها استفاده نکنید. اسلحه ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه  Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه‌تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Born in BattleTrophy guide Bronze Medal

Born in Battle

هر سه چالش Marksman Rifle I  را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه Marksman Rifle وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Anvil I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Guardian I  :50 دشمن را شکست دهید. 
  • Scout I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله  هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله ی اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه‌ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Straight ShooterTrophy guide Bronze Medal

Straight Shooter

هر سه چالش Machine Pistol I  را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه Machine Pistol وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Fulcrum I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Hailstorm I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Scout Trajector I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله ی اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skill ها و melee attack ها استفاده نکنید. اسلحه‌ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه  Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Pistol Whipped

Trophy guide Bronze Medal

Pistol Whipped

هر سه چالش Heavy Pistol I  را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه Heavy Pistol وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Barrage I  :50 دشمن را شکست دهید.
  • Blastback I  :50 دشمن را شکست دهید.
  • Resolution I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه ی Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


I Call ShotgunTrophy guide Bronze Medal

I Call Shotgun

هر سه چالش Sniper Rifle I را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه Shotgun وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Vengeance I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Constrictor I  :50 دشمن را شکست دهید.
  • Scattershot I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه ی Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Sniper AceTrophy guide Bronze Medal

Sniper Ace

هر سه چالش Sniper Rifle I را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه  Sniper Rifle وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Deadeye I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Devestator I  :50 دشمن را شکست دهید.
  • Whirlwind I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه ی Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Cannon ConnoisseurTrophy guide Bronze Medal

Cannon Connoisseur

هر سه چالش Autocannon I را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه  Autocannon وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Torrent I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Cloudburst I  :50 دشمن را شکست دهید.
  • Mauler I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه ی Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Grenade GuruTrophy guide Bronze Medal

Grenade Guru

هر سه چالش Grenade Launcher I را کامل کنید

 

در بازی Anthem، سه  Grenade Launcher وجود دارد. شما باید به وسیله ی هر یک 50 دشمن را بکشید تا اولین چالش هر سه را کامل کنید.

  • Lurker I :50 دشمن را شکست دهید.
  • Aftershock I  :50 دشمن را شکست دهید.
  • Bombardier I :50 دشمن را شکست دهید.

این فرآیند را می‌توانید از طریق مسیر  Challenges > Weapons دنبال کنید. وقتی که تعداد کافی از دشمنان را به وسیله ی هر اسلحه کشتید، اسلحه را برای ماموریت بعدی عوض کنید. برای اینکه به این روند سرعت ببخشید، دشمنان را تنها به وسیله اسلحه‌ها بکشید و از Javelin skillها و melee attackها استفاده نکنید. اسلحه‌ها بعد از کشتن دشمنان، یا پایان یک ماموریت  به صورت تصادفی به دست می‌آیند. یک روش سریع برای کشتن دشمنان این است که در جهان باز و سطح سختی easy بازی کنید. در ناحیه ی Eastern Reach دشمنان زیادی وجود دارند. شما می‌توانید در ده دقیقه 100 دشمن بکشید و دو اسلحه به دست آورید، البته بارگذاری، تعویض اسلحه و بازگشت به محل اصلی نیز به 5 دقیقه زمان اضافه تر نیاز دارد. در نتیجه برای هر اسلحه به طور میانگین به 7.5 دقیقه زمان نیاز دارید.


Arms MerchantTrophy guide Bronze Medal

Arms Merchant

هر 12 چالش Ranger Gear I را کامل کنید

 

 

Ranger، یکی از چهار Javelin موجود در بازی است. هر کلاس 13 چالش دارد و در هر چالش شما باید با یک قطعه گیر مخصوص در چهار مسابقه یا ماموریت شرکت کنید. شما گیرها را به عنوان پاداش، بعد از اتمام ماموریت‌ها و یا به عنوان آیتم‌های به جا مانده از دشمنانی که شکست داده‌اید دریافت می‌کنید. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید سه گیر را هم زمان به دست آورید (یک گیر اسلحه و یک گیر پشتیبان). سریع‌ترین روش این است که شما این کار را در همه ماموریت‌هایی که در آنها شرکت می‌کنید انجام دهید و سپس، باقی مانده  آن‌ها را از طریق بازی دوباره ماموریت‌های کوتاه‌تر در سطح سختی easy جمع‌آوری کنید. به خاطر داشته باشید که که گیر خود را بعد از پایان هر 4 ماموریت در forge تغییر دهید. در این صورت  شما باید حداقل 20 ماموریت در هر کلاس انجام دهید (در مجموع 80 ماموریت). چالش‌های به پایان رسیده، در ستون متفاوتی  تحت عنوان Completed Challenges لیست می‌شوند.

در زیر 13 چالش Ranger Gear I  را عنوان می‌کنیم:

Bulwark Point I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Frag Grenade I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Seeking Missile I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Blast Missile I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Frost Grenade I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Inferno Grenade I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Muster Point I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Pulse Blast I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Ranger Gear I Master: هر 12 چالش باقی مانده  را کامل کنید.
Seeker Grenades I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Spark Beam I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Sticky Grenade I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Venom Darts I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.


Munitions Maestro

Trophy guide Bronze Medal

Munitions Maestro

هر 12 چالش Colossus Gear I را کامل کنید

 

 

Colossus، یکی از چهار Javelin موجود در بازی است. هر کلاس 13 چالش دارد و در هر چالش شما باید با یک قطعه گیر مخصوص در چهار مسابقه یا ماموریت شرکت کنید. شما گیرها را به عنوان پاداش، بعد از اتمام ماموریت‌ها و یا به عنوان آیتم‌های به جا مانده از دشمنانی که شکست داده‌اید دریافت می‌کنید. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید سه گیر را هم زمان به دست آورید (یک گیر اسلحه و یک گیر پشتیبان). سریع‌ترین روش این است که شما این کار را در همه ماموریت‌هایی که در آنها شرکت می‌کنید انجام دهید و سپس، باقی مانده  آن‌ها را از طریق بازی دوباره ماموریت‌های کوتاه‌تر در سطح سختی easy جمع‌آوری کنید. به خاطر داشته باشید که که گیر خود را بعد از پایان هر 4 ماموریت در forge تغییر دهید. در این صورت  شما باید حداقل 20 ماموریت در هر کلاس انجام دهید ( در مجموع 80 ماموریت). چالش‌های به پایان رسیده ، در ستون متفاوتی  تحت عنوان Completed Challenges لیست می‌شوند.

در زیر 13 چالش Colossus Gear I  را عنوان می‌کنیم:

Battle Cry I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Colossus Gear I Master: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Firewall Mortar I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Flak Cannon I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Lightning Coil I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Railgun I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Siege Cannon I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Venom Splitter I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Burst Mortar I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Flamethrower I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
High-Explosive Mortar I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Shield Pulse I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.


Seal SavantTrophy guide Bronze Medal

Seal Savant

هر 12 چالش Storm Gear I را کامل کنید

 

Storm، یکی از چهار Javelin موجود در بازی است. هر کلاس 13 چالش دارد و در هر چالش شما باید با یک قطعه گیر مخصوص در چهار مسابقه یا ماموریت شرکت کنید. شما گیرها را به عنوان پاداش، بعد از اتمام ماموریت‌ها و یا به عنوان آیتم‌های به جا مانده از دشمنانی که شکست داده‌اید دریافت می‌کنید. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید سه گیر را هم زمان به دست آورید (یک گیر اسلحه و یک گیر پشتیبان). سریع‌ترین روش این است که شما این کار را در همه ماموریت‌هایی که در آنها شرکت می‌کنید انجام دهید و سپس، باقی مانده  آن‌ها را از طریق بازی دوباره ماموریت‌های کوتاه‌تر در سطح سختی easy جمع‌آوری کنید. به خاطر داشته باشید که که گیر خود را بعد از پایان هر 4 ماموریت در forge تغییر دهید. در این صورت  شما باید حداقل 20 ماموریت در هر کلاس انجام دهید ( در مجموع 80 ماموریت). چالش‌های به پایان رسیده ، در ستون متفاوتی  تحت عنوان Completed Challenges لیست می‌شوند.

در زیر 13 چالش Storm Gear I را عنوان می‌کنیم:

Frost Shards I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Lightning Strike I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Wind Wall I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Arc Burst I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Burning Orb I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Flame Burst I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Glacial Spear I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Ice Blast I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Ice Storm I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Living Flame I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Quickening Field I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Shock Burst I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Storm Gear I Master: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.


Gadgets GaloreTrophy guide Bronze Medal

Gadgets Galore

هر 12 چالش  Interceptor Gear I را کامل کنید

 

Interceptor، یکی از چهار Javelin موجود در بازی است. هر کلاس 13 چالش دارد و در هر چالش شما باید با یک قطعه گیر مخصوص در چهار مسابقه یا ماموریت شرکت کنید. شما گیرها را به عنوان پاداش، بعد از اتمام ماموریت‌ها و یا به عنوان آیتم‌های به جا مانده از دشمنانی که شکست داده‌اید دریافت می‌کنید. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید سه گیر را هم زمان به دست آورید (یک گیر اسلحه و یک گیر پشتیبان). سریع‌ترین روش این است که شما این کار را در همه ماموریت‌هایی که در آنها شرکت می‌کنید انجام دهید و سپس، باقی مانده  آن‌ها را از طریق بازی دوباره ماموریت‌های کوتاه‌تر در سطح سختی easy جمع‌آوری کنید. به خاطر داشته باشید که که گیر خود را بعد از پایان هر 4 ماموریت در forge تغییر دهید. در این صورت  شما باید حداقل 20 ماموریت در هر کلاس انجام دهید ( در مجموع 80 ماموریت). چالش‌های به پایان رسیده، در ستون متفاوتی  تحت عنوان Completed Challenges لیست می‌شوند.

در زیر 13 چالش Interceptor Gear I  را عنوان می‌کنیم:

Target Beacon I : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Spark Dash I : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Wraith Strike I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Plasma Star I : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Venom Bomb I : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Cluster Mine I : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Cryo Glaive I  : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Detonating Strike I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Interceptor Gear I Master : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Rally Cry I  : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Searching Glaive I    : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Tempest Strike I : چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.
Venom Spray I: چهار ماموریت یا رویداد جهانی را با این گیر کامل کنید.


Explorer High RoadTrophy guide Bronze Medal

Explorer: High Road

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در High Road کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  •  District: Tarsis Falls 
  •  District: Trasis Bypass 
  •  District: Watchtower of Arath 
  •  Landmark: The Last Sentinel 
  •  District: The Tower Road 
  •  District: The Hureen Slide 
  •  District: Serpent’s View  
  •  District: Giant’s Crossroads

Explorer Academy RuinsTrophy guide Bronze Medal

Explorer: Academy Ruins

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Academy Ruins کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: Tarsis Forest 
  •  District: The Bullet Mires 
  •  District: Moonpod Lagoon 
  •  District: The Garrison At Velathra 
  •  Landmark: The Garrison 
  •  Hidden Place: The Hollow 
  •  District: Sanadeen’s Pass 
  •  District: Exiles Arch 
  •  District: Praedean Falls 
  •  District: Observatory of Velathra 
  •  Landmark: Ring Gate 
  •  Landmark: Astronomy Tower 
  •  District: The Solarium Court 
  •  District: First Refuge 
  •  Landmark: Radio Tower

Explorer Monument WatchTrophy guide Bronze Medal

Explorer: Monument Watch

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Monument Watch کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  •  Landmark: The Monument
  • Landmark: The Drill 
  • Hidden Place: The Bane Engine
  • District: The Iron Serpent

Explorer Fortress of Dawn

Trophy guide Bronze Medal

Explorer: Fortress of Dawn

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Fortress of Dawn کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: Morning’s Edge
  •  District: Crosslands
  • District: Legionnaire’s Ravine
  • District: Legion’s Plateau 
  • District: Fortress of Dawn
  • Landmark: The Fortress of Dawn
  • District: Darkwood Barrens
  • Landmark: Vassa’s Way
  • Hidden Place: The Dungeon

Explorer Ruins of ShadowmarkTrophy guide Bronze Medal

Explorer: Ruins of Shadowmark

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Ruins of Shadowmark کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: Tracks of Midderon
  • District: Strider Alley
  • District: Shadowmark
  • Landmark: Sunken Gardens
  • District: Helena’s Walk
  • District: The Dawn Gates
  • Landmark: Wrecked Gazebo
  • Landmark: Shadow Lock
  •  District: North Rock
  • District: Crescent Lake 
  • Hidden Place: The Sovereign Mine 
  •  Hidden Place: The Vault

Explorer Valley of TarsisTrophy guide Bronze Medal

Explorer: Valley of Tarsis

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Valley of Tarsis کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: Memorial Gate
  • District: Strider Way 
  • District: The Crop Terraces
  • Landmark: Howel’s Tower
  •  District: Governor Springs
  • District: Honor Valley
  • Landmark: The Workshop 
  • Landmark: Honor Valley Dam
  • (District: The Palisades of Idris (Spires of the Ancient
  •  Landmark: Stone Bridge
  • Hidden Place: The Haven
  • (Landmark: The Faithful (The Hound
  • District: Southern Reach
  • Landmark: The Antium Lock

Explorer Great Falls CanyonTrophy guide Bronze Medal

Explorer: Great Falls Canyon

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Great Falls Canyon کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: The Bowl
  • District: Gathering Falls
  • District: Tears of Liaterelle
  • District: Eddian Grove
  • Landmark: The Great Eddian
  • District: The Double Cross
  • District: Korox Shallows
  • Landmark: The Wedged Key
  • District: Blackshore
  •  Hidden Place: The Mandible
  • Scar Tower

Explorer Emerald AbyssTrophy guide Bronze Medal

Explorer: Emerald Abyss

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Emerald Abyss کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: Abyssal Loc
  • District: The Guardians of Dunar
  • District: Mentor’s Trail
  • Hidden Place: The Foundry
  • Landmark: West Valve
  • District: The Sanctuary of Dunar
  • Landmark: Sanctuary Ruins
  • District: Dark Canopy
  • District: Arden’s Road 
  • Landmark: East Valve

Explorer East GateTrophy guide Bronze Medal

Explorer: East Gate

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در East Gates کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: Silent Path
  • District: Lover’s Spring
  • District: Skystone Mine
  • Hidden Place: The Necropolis
  • District: Skystone Pass
  • Landmark: Scar Mast
  • Landmark: Skystone Lock
  • Landmark: Mining Platform

Explorer Eastern Reach

Trophy guide Bronze Medal

Explorer: Eastern Reach

تمام Districtها، Hidden Placeها و Landmarkها را در Eastern Reach کشف کنید

لیست این مکان‌ها را در زیر می‌توانید ببینید:

  • District: The Pistons
  • District: Headless Hollow
  •  District: Scar’s Duskheap
  • Landmark: Scar Burrow
  • District: Stinging Gulch
  • District: The Phantom Crag
  • District: Lost Road 
  •  District: Junkhead Basin
  • (Landmark: The Mining Platform (Convector Henge
  • Hidden Place: The Shrine
  • District: The Breach
  • Landmark: The Hate Engine

Freelancer Loyalty 3Trophy guide Silver Medal

Freelancer Loyalty 3

به فرقه Freelancer کمک کنید

تروفی Sentinel Loyalty 3 را مشاهده کنید.


Arcanist Loyalty 3Trophy guide Silver Medal

Arcanist Loyalty 3

به فرقه Arcanist کمک کنید

تروفی Sentinel Loyalty 3 را مشاهده کنید.2


Sentinel Loyalty 3Trophy guide Silver Medal

Sentinel Loyalty 3

به فرقه Arcanist کمک کنید

 

در بازی Anthem سه فرقه وجود دارد: Freelancer ،Arcanist ،sentinel.
شما باید درهر سه  آن‌ها به سطح 3 وفاداری برسید. این کار از طریق انجام قراردادهای آن‌ها، صحبت با مردم Fort Tarsis، جمع‌آوری کالکتیبل‌ها و سایر فعالیت‌های جهان باز می‌توانید از آن‌ها XP بگیرید. شما می‌توانید لیست این فرآیند را از طریق مسیر زیر دنبال کنید: Challenges > Factions.
در حین ماموری‍ت‌ها با همه صحبت کنید. این کار با اینکه XP زیادی به شما اضافه نمی‌کند اما از هیچی بهتر است. همچنین می‌توانید از روی دیالوگ‌ها به سرعت رد شوید. انجام قراردادهای هر فرقه بیشترین XP را به شما می‌دهد. کالکتیبل‌ها و سایر فعالیت‌های جهان باز هم در افزایش XP موثرند. هنگامی‌ که همه کالکتیبل‌ها را برای تروفی No Stone Unturned  پیدا کردید هم مقدار قابل توجهی XP در ازای آن دریافت خواهید کرد.
تنها اینکه برای باز کردن تروفی به سطح 3 برسید، کافی نیست. شما باید نوار Loyality را کاملا پر کنید ( 3000 XP). تا لحظه‌ای که تمام تروفی ها را به دست آورید احتمالاً خود به خود به سطح 3 رسیده اید اما اگر هم نرسیده‌اید، می‌توانید قراردادها را دوباره بازی کنید یا در فعالیت‌های جهان باز بازی کنید تا XPهای وفاداری باقی مانده را جمع آوری کنید. رسیدن به سطح 3 وفاداری در  بخش endgame بازی، Legendary Contracts  را برای فرقه مربوطه برایتان باز می‌کند.

Freelancerها:

  • قراردادهای Yarrow را انجام دهید (از طریق صفحه  قراردادهای او در زیرزمین Fort Tarsis).
  • موقعیت‌های جدید را در جهان باز کشف کنید.
  • با مردم Fort Tarsis صحبت کنید.
  • در Freeplay رویدادهای جهانی را کامل کنید.
  • کالکتیبل‌ها را پیدا کنید.

Arcanistها:

  • قرارداد های Matthias را انجام دهید (از طریق صفحه  قراردادهای او در کنار ساختمان Matthias  بغل آبنما).
  • کمدهای گنج را در جهان باز غارت کنید.
  • با مردم Fort Tarsis صحبت کنید.
  • در Freeplay رویدادهای جهانی را کامل کنید.
  • کالکتیبل‌ها را پیدا کنید.

Sentinelها:

  • قراردادهای Tassyn و Brin را انجام دهید (از طریق صفحه قراردادهای بغل Brin در کنار آبنما).
  • مواد را جمع‌آوری کنید ( گیاهان ، مواد معدنی و …).
  • با مردم Fort Tarsis صحبت کنید.
  • در Freeplay رویداد های جهانی را کامل کنید.
  • کالکتیبل‌ها را پیدا کنید.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.