نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 19 آبان 1397
ساعت 18:42

تعداد بازیکنان بخش بتل‌رویال Battlefield V فعلا 64 نفر خواهد بود

0 از 5

تعداد بازیکنان بخش بتل‌رویال بتلفیلد 5 قصد رقابت با عناوین دیگر را ندارد

سری بتلفیلد همیشه بخاطر عظمت خود شناخته شده است؛ وسایل نقلیه‌ی گوناگون، تعداد زیاد بازیکنان و نقشه‌های بزرگ باعث شده که این سری بیشتر از شوترهای دیگر حس جنگ را القا کند.

ظاهراً همه‌ی این‌ها قرار است با عرضه‌ی بخش Firestorm عنوان بتلفیلد 5 عوض شود. این حالت که برداشت DICE و Criterion از سبک محبوب بتل‌رویال است، 4 ماه دیگر، در ماه مارس سال 2019 منتشر شود.

battlefield 5 firestorm battle royale teaser 1 768x432

سبک بتل رویال به این شکل است که تعداد زیادی بازیکن به صورت تنهایی یا تیم‌های کوچک به یک جزیره‌ی دور افتاده پرت می‌شوند و باید برای بقا، در محیط بازی که هر لحظه کوچک‌تر می‌شود با هم مبارزه کنند.

آخرین نسخه‌ی این سری که به خاطر اندازه‌ی خود مشهور است، قرار نیست از نظر تعداد بازیکنان حاضر در هر نقشه با عناوین دیگر این سبک مثل PUBG یا Fortnite رقابت کند. آقای Ryan MacArthur، کارگردان توسعه‌ی سرویس لایو بازی طی مصاحبه‌ای با سایت VG247 در این مورد توضیح داد:

تعداد بازیکنان فعلی 64 نفر است...می‌خواهیم که Firestorm حس بتلفیلد بودن داشته باشد.

battlefield 5 war stories 768x449

غیر از بحث تخریب‌پذیری، مواردی نظیر وسایل نقلیه و تمرکز روی بازی گروهی در بازی‌های بتل‌رویال وجود داشته‌اند و اکثر این عناوین از لحاظ مقیاس حتی به 100 نفر بازیکن نیز دست یافته‌اند و از این لحاظ، از بتلفیلد جلوتر هستند.

به گفته‌ی آقای مک‌آرتور، آن‌ها "فعلا" روی حالت 64 تمرکز کرده‌اند و با توجه به سخن روابط عمومی شرکت DICE، امکان تغییر این عدد وجود دارد.

تا زمان عرضه‌ی Firestorm در ماه مارس، صحبت‌های بیشتری درباره‌ی آن خواهیم کرد.

برای دنبال کردن اخبار بیشتر درباره‌ی بتلفیلد 5، همراه بازی‌مگ باشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.