نویسنده: محمد مراقی شنبه، 17 آذر 1397
ساعت 16:15

اولین تصاویر بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

5 از 5

اولین تصاویر بازی Mortal Kombat 11 منتشر شدند

به تازگی استودیوی NetherRealm، سازنده سری بازی‌های مجموعه فایتینگ Mortal Kombat با کارگردانی اد بون، تصاویر جدیدی از بازی درحال توسعه و مورد انتظارش، یعنی بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرده است که در آن نماهایی از دو کاراکتر اصلی بازی یعنی اسکورپیون و رایدر را مشاهده می‌کنیم. در ادامه مطلب با ما دربازی‌مگ همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به تصاویر جدید بازی Mortal Kombat 11.

Mortal Kombat 11 Raidenاینطور که پیداست، رایدر توانسته با کنار زدن ساب‌زیرو، به یکی از مبارزین اصلی بازی در کنار اسکورپیون تبدیل شود.

در روز گذشته، شاهد برگذاری مراسم بزرگ The Game Awards 2018 بودیم. مراسمی که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه در صنعت بازی‌های ویدئویی است و در آن تقدیر از بهترین عملکردهای بازیسازان و عوامل وابسته به بازیسازی در طول سال، به عمل می‌آید. علاوه بر این، طبق روال هر سال در طول این مراسم شاهد نمایش‌های بسیار از بازی‌های پیش‌تر معرفی شده و همچنین رونمایی از بازی‌های کاملا جدید نیز بودیم. رونمایی‌هایی که اغلب با حضور تعدادی از سازندگان آن‌ها صورت گرفتند و شاهد سورپرایزهای غافلگیرکننده متعددی هم در میان آن‌ها بودیم. یکی از رونمایی‌های غافلگیرکننده مراسم TGA 2018، معرفی بازی Mortal Kombat 11 با نمایش تریلری سینماتیک از مبارزه اسکورپیون و رایدر بود که حسابی طرفداران این مجموعه بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای را خوشحال کرد. متاسفانه هنوز اطلاعات تکمیلی در رابطه با بازی Mortal Kombat 11 را در دسترس نداریم. اما طبق صحبت‌های کارگردان بازی یعنی آقای اد بون، در تاریخ 17 ژانویه 2019، مصادف با 27 دی ماه سال جاری، شاهد نمایشی مفصل از گیم پلی بازی خواهیم بود که طرفداران را با ویژگی‌های جدید قرار گرفته شده در بازی، آشنا خواهد کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، بازی مورتال کمبات 11 (Mortal Kombat XI) دارای سیستم شخصی‌سازی بسیار گسترده‌تری نسبت به Mortal Kombat X خواهد بود. به طوری که می‌توانیم با شخصی‌سازی ظاهر و حتی حرکات کاراکترهای مختلف، تجربه‌ای  لذت‌بخش‌تر و کامل‌تر را از یک بازی مبارزه‌ای و بسیار خشن از سری Mortal Kombat، به دست آوریم. در ادامه مطلب می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از بازی Mortal Kombat 11 را مشاهده کنید که نماهایی از داخل بازی و مبارزه اسکورپیون و رایدر - که در نمایش معرفی بازی هم حضور داشتند - را نشان می‌دهند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.